Jump to content

sound bug ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik GTA SA speel gaat alles goed. Totdat op een gegeven moment het geluid het gaat begeven. Het valt weg. Gek genoeg doen alleen radio-stations het nog. ook als het gaat regenen valt het geluid weg. Als ik schiet hoor ik alleen nog dof geluid. Na een tijdje is het gewoon doodstil!

Help me :bonk:

Geplaatst:

Beste Ritchie360,

Ten eerste wil ik je geruststellen dat je niet de enige en de eerste met dit probleem bent dus dat er al een aantal oplossingen zijn. Deze oplossingen kan je in dit topic terugvinden. Daar hebben verschillende leden hun oplossing om jou probleem op te lossen geplaatst. Zeker een kijkje waard denk ik..

Voor de rest wil ik je er succes mee wensen en als je nog vragen heb roep het maar,

Ikkes.

Geplaatst:

Nou dan roep ik bij deze nog maar een keer, maar alleen om te zeggen dat het het nu doet :*D thanks homie! 4 life loool

• 4 weken later...
Geplaatst:

ehm.. het probleem is weer terug :-( in nog ergere maten zelfs! Het duurt nu nog maar 2 minuten voor alles weg is! En die ene topic heeft niet geholpen :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...