Donald-Duck Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 op de site van turbo squid heb ik dit gedowload de website allen nou weet ik niet hoe je hem kan instaleren of openen met gmax, of is het alleen voor 3dmax Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Beste Bas, de download die jij wilt hebben is helaas in een .max extensie, wat betekend dat je deze niet kunt openen met Gmax, omdat deze de .gmax extensie gebruikt. Gelukkig is er wel een extensie die allebij de programma's kunnen inlezen, namelijk de .3ds extensie. Ik heb voor je van de Titanic een .3ds bestand gemaakt en in de bijlage van dit bericht gestopt. Wil je dit bestand openen met Gmax, ga dan naar file, import en open het bestand. Het kan zijn dat sommige features niet aanwezig zijn omdat het bestand niet gemaakt is met Gmax, maar waarschijnlijk zit het wel in orde. titanic01.zip Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 oke, bedankt he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.