Barcelona Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Hey, Als ik SA-MP opstart dan zie je alleen servers bij Favorieten maar niet bij Internet en Officieel. Hoe kan ik die servers krijgen? Want ik wil SA-MP spelen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dat is erg raar. Het zal niet zo zijn dat je firewall het blokkeert. Anders zou je helemaal niet kunnen spelen, ook niet bij je favoriete servers. Kun je wat meer informatie geven over de problemen? En wil je eventueel een screenshot posten van wat je precies ziet als je SA MP opstart? Het probleem kan ook iets heel erg simpels zijn: Ik zag 'Internet' en 'Official' eerst ook niet omdat standaard het scherm te groot staat. Klik gewoon op het icoontje van maximaliseren, en het scherm zal de goede grote hebben, en je kunt de knoppen 'Internet' en 'Official zien. Succes! Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 hij bedoeld dat ie geen servers bij internet en official ziet dan kun je bijv. proberen sa-mp op nieuw proberen te instaleren of je duwd op master server update Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.