remco_17 Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 hey, Hoe halen jullie die spray tags? gebruiken jullie een kaartje met de plaatsen erop of zoeken jullie ze echt (volgens mij is daar geen beginnen aan:P) Reageren
Svenie Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) Daar hebben wij WikiGTA voor! Jij kan met dit kaartje misschien ver komen. Veel succes. Edit: dus jullie doen dat ook gewoon vinden met een kaartjeerbij? Dat doen we natuurlijk! Het zou anders, zoals je zelf zei veel te moeilijk worden om alle Tags te vinden. Bewerkt: 9 november 2006 door Svenie Reageren
remco_17 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2006 dus jullie doen dat ook gewoon vinden met een kaartjeerbij? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Ja, gewoon het kaartje uitprinten (althans, dat zou je kunnen doen) en de balletjes gewoon systematisch afzoeken en wegstrepen. En als je er eentje niet kunt vinden kun je altijd de screenshots bij een spraytag raadplegen en/of de uitleg. Succes Reageren
M__K Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 ik heb ook een keer geprobeerd dat kaartje uit te printen... maar dan geeft hij die balletjes niet aan... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Nee, dat klopt. Dat komt doordat de kaart eigenlijk een ander bestand is dan de balletjes. Die worden er eigenlijk min of meer op geprojecteerd. Bij printen gebruik je alleen de kaart en niet de balletjes. Dit kun je oplossen door links boven in je browser op bestand te klikken en daarna voor afdrukken. Eventueel kun je nog even het afdrukvoorbeeld bekijken. Je print dan de héle internetpagina, inclusief kaart en inclusief de balletjes. Nadeel is dan helaas wel dat deze methode wel iets meer inkt kost. We werken nog aan printvriendelijke versies van de kaarten Reageren
M__K Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 okee bedankt voor de uitleg Reageren
remco_17 Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 ik heb ale spray tags gevonden en gehad in los santos maar ik krijg geen beloning, klopt dat? Als dat klopt dat je dan geen beloning krijgt heb ik dus eigelijk voor niks dat zitten zoeken? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Als het goed is kun je nu in de keuken van je huis in Los Santos (in Grove Street dus) 4 wapens vinden. Dus vlakbij je save-game icoon die daar staat. Mocht je wapens daar niet aantreffen vrees ik dat je ze dus nog niet allemaal hebt gehad die spray-tags (je kan dit overigens nakijken in je stats). Reageren
remco_17 Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 jawel, er staat tags sprayed: 100 out of 100. Dus allemaal gehad maarja, ik zal us gaan kijken in de keuken:P Reageren
Preddy Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 ik heb ale spray tags gevonden en gehad in los santos maar ik krijg geen beloning, klopt dat? Als dat klopt dat je dan geen beloning krijgt heb ik dus eigelijk voor niks dat zitten zoeken? Vergeet niet dat het ook nodig is voor de 100%, mocht je dat nastreven. Reageren
M__K Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Nee, dat klopt. Dat komt doordat de kaart eigenlijk een ander bestand is dan de balletjes. Die worden er eigenlijk min of meer op geprojecteerd. Bij printen gebruik je alleen de kaart en niet de balletjes. Dit kun je oplossen door links boven in je browser op bestand te klikken en daarna voor afdrukken. Eventueel kun je nog even het afdrukvoorbeeld bekijken. Je print dan de héle internetpagina, inclusief kaart en inclusief de balletjes. Nadeel is dan helaas wel dat deze methode wel iets meer inkt kost. We werken nog aan printvriendelijke versies van de kaarten nog ff wat daar over.. ik krijg altijd maar de helft van die kaart... naja seg maar wat op 1 a-4tje past.. hoe kan ik dit verandere Reageren
Preddy Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Als je FireFox gebruik moet je eens via Bestand > Print Preview (of iets in die trand). Op de bovenste rij staat ergens Schaal, zet die op Shrink to Fit of datgene dat overeenkomstig is in de door jou geselecteerde taal. Voor Internet Explorer is het nagenoeg hetzelfde, Bestand > Afdrukvoorbeeld en zet die op Hele Pagina (lijkt me, weet niet zeker). Reageren
M__K Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Voor Internet Explorer is het nagenoeg hetzelfde, Bestand > Afdrukvoorbeeld en zet die op Hele Pagina (lijkt me, weet niet zeker). en waar sou volgens jou dan op hele pagina zetten moeten staan? Reageren
Preddy Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Voor Internet Explorer is het nagenoeg hetzelfde, Bestand > Afdrukvoorbeeld en zet die op Hele Pagina (lijkt me, weet niet zeker). en waar sou volgens jou dan op hele pagina zetten moeten staan? Klein bumpje maar ik zie nu pas dat er op is gereageerd, mijn excuses. Ik heb even voor je gekeken, in mijn overmatig vertrouwen in IE ging ik ervan uit dat de optie in FF ook in IE zou zitten. Wat ik aanduidde is echter daadwerkelijk een pagina-overzicht, niet het aanpassen van de grootte/breedte. Na een google opdrachtje blijkt dus dat de optie om een pagina aan te passen voordat je print niet in IE te zitten. Voor de volledigheid van het topic zal ik een aantal tips/hints aangeven. Van WiKiGTA: Ga naar Bestand > Afrukvoorbeeld. Je komt nu in een venster waar je de pagina ziet zoals deze er uit zal zien na het afdrukken. Ga naar Pagina-instelling (Het icoontje naast 'Afdrukken' of ALT + I). Je ziet nu een venster waarin je de instellingen kunt wijzigen. Met name 'Afdrukstand' is interessant. Door afdrukstand 'liggend' te selecteren passen grote afbeeldingen zoals plattegronden in de breedte op een A4tje. In de hoogte zijn vaak nog wel meerdere vellen papier nodig, maar de pagina zal nu in zijn geheel worden afgedrukt. Druk op 'Afdrukken' en volg de instructies van het venster dat je nu krijgt. Programma'tje cq add-on voor IE om het aan te passen: PrintPunk Daarnaast zou je eventueel over kunnen stappen over Mozilla FireFox, gratis browser die IE eigenlijk voorbij is gestreefd qua kwaliteit. Zie dat als laatste optie als je echt wil printen. Nogmaals mijn excuses dat ik je reply niet had gezien. Bewerkt: 22 november 2006 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.