Jump to content

Ajax - PSV

Carl_Johnson2

Ajax - PSV  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Wie gaat er winnen?

• Ajax
      13
    • PSV
      10
    • Gelijkspel
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ajax - PSV komt eraan en wie denk je dat er gaat winnen stem en post.

PS: ik ben %100 Ajaxiet en ben dus voor ajax

EDIT: srry khad een foutje gemaakt :(

>>> Door NandroDavids: Foutje gefixt. Bij deze overigens de mededeling dat het niet de bedoeling is dat er voor elke willekeurige wedstrijd zo'n poll wordt geopend. Graag toestemming vragen als je zo'n poll wilt openen...:Y<<<

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Ik ga als PSV-supporter zondag, met de trein naar A'dam, ik zit er. En reken maar dat we gaan schreeuwen :D Heb seizoenkaart bij PSV, dus kon makkelijk aan kaartjes komen.

En PSV wint het met 1-0 door een goal van Koné.

Geplaatst:

PSV gaat winnen, ik denk niet dat Ajax door hun verdediging heen komt. Ajax zijn verdediging is daarentegen wel wat makkelijker doorheen te komen en PSV moet dat wel lukken.

Geplaatst:

Zelf ben ik voor Ajax. Maar PSV doet het de laatste tijd al beter. Dus denk ik toch echt op een gelijk spel. Ik denk iets van 2-2

Geplaatst:

Leuke wedstrijd, allebei de teams zijn in topvorm. Ajax heeft natuurlijk wel het thuisvoordeel (hoe hard je ook schreeuwt Robertpsv, je komt er niet over heen :puh: ). Ik gok op een 1-0 overwinning voor Ajax door een wat gelukkige goal. In ieder geval fluit Wegereef, hopelijk trapt hij niet in schwalbes van Farfan net als Vink, zoiets kan dus ook de wedstrijd beslissen.

Ik weet zeker dat allebei de teams er 100% voor gaan dus het wordt een leuke wedstrijd. Ff voor de duidelijkheid: ik ben persoonlijk voor Ajax :*D

Geplaatst:

de meerderheid stemt voor ajax!

ajax is gwn beter ik den 2-1 overwinning ajax.

Geplaatst:
Ajax... Zij doen het al heel dit seizoen goed.

PSV ook, en heeft ook nog zwaardere verplichtingen in het Champions League toernooi, waarin ze ook al door zijn. ;)

Geplaatst:

Ajax wint. Ik heb in de bus een chaffeuse en die is voor PSV, en als PSV verlist, is zij ''ziek''. Hopelijk is ze dat ook, dan kan ik lachen!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...