Jump to content

Scarface : the world is yours

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb alle GTA,s gespeeld + The Godfather en het zijn top games voor mij .

Ik ben nu op zoek naar een soortgelijk spel zoals Scarface maar twijfel nog enigzins .

Heb wel de review gelezen bij gamevillage en er staat bij dat deze game veel weg heeft van GTA Vice City.

Nu is mijn vraag of deze game de €50,00 waard zijn ?

Geplaatst:

Als je ze echt wil cock a roasten? denk ik wel diat ie de 50€ wel waard is.

Alsie zo sterk op VC lijkt,wat maakt het uit,Tony Montana heeft nog veel in petto voor jouw als je die game speelt,

je kan zeggen: "naam" breng me die mercedes,even later komt een gastje afrijdn met een mercedes,here you go boss...

Drugshandel,gevaarlijk maar fun :puh:

The world is yours...

:engel:

Geplaatst:

ik vind die spel nu echt niet waard ik kan hem namelijk niet spelen man

eerst kreeg ik melding over iets dat scarface niet werkt en dan heb ik op officiele site van scarface gevonden een hotfix moiet gebruiken, gedaan en dan weer grmbll melding

EMULATOR DETECTED!

PLEASE DEACTIVATE VIRTUAL DRIVE AND EMULATION SOFTWARE

daar versta ik niks van, heb hem originieel en nu weer terruggegooid bij de winkel waar ik hem kochtte en geld teruggekregen

Geplaatst:

Neem van mij aan dat Scarface 50 euro waard is. Het heb net zoals Vice City de Miami sfeer heb. Het is gewoon een soort van driver of GTA. Daarom is het zekers de moeite waard om hem te kopen. :D

Geplaatst:

Vice City is ook juist afgeleid van Scarface. Misschien ga ik hem wel kopen als ik een beetje geld over houd en zo. Lijkt me een lauw spel.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Effe een vraagje in verband met de systeemvereisten. Als GTA San Andreas zonder problemen draait op je pc, kan hij Scarface dan ook aan? Of is Scarface zwaarder?

Bedankt alvast. :cya:

En voor de mensen die hem op PSP hebben, hoe is ie daar?

Bewerkt: door Walter Derker
Geplaatst:
Effe een vraagje in verband met de systeemvereisten. Als GTA San Andreas zonder problemen draait op je pc, kan hij Scarface dan ook aan? Of is Scarface zwaarder?

Bedankt alvast. :cya:

En voor de mensen die hem op PSP hebben, hoe is ie daar?

Scarface

Geheugen - 256 MB

Besturingssystemen - Windows 2000, Windows XP

Processor (Pentium 4 of vergelijkbaar) - 1,8 GHz

Harde schijfruimte - 2,5 - 3,0 GB

Videokaart - 128 MB Videokaart (vanaf Ati Radeon 9200 en NVidia GeForce FX 5500)

Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible

Bron: pcmweb.nl

Gta San Andreas

Geheugen - 256 MB

Besturingssystemen - Windows 2000, Windows XP

Processor (Pentium 4 of vergelijkbaar) - 1,0 GHz

Harde schijfruimte - 3,5 - 4,0 GB

Videokaart - 128 MB

Geluidskaart - DirectX 9.0 compatible

Bron: Consoleshop.nl/specificaties Gta Sa

Zoals je kunt zien is het bijna het zelfde, alleen vraagt Scarface ies mee van je Processor (namelijk 1,8 GHz)

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

Ik zou het kopen. Zelf heb ik hem op "een andere manier" in mijn bezit weten te krijgen maar het is het echt waard. De missies zijn varierend, je kan schieten auto's stelen; Kortom je hebt erg veel vrijheid. Lastig is dat je niet kan saven wanneer je wil. Je moet bij een soort van 'checkpoint' komen, waar ze je vragen 'Wil je saven ?'. Maar dat weegt niet op tegen de fun. Echter zal je de besturing in het begin even kut vinden want je kan ze nog niet veranderen. Na de training-missie zal je wel de controls kunnen veranderen. Ook kan je de politie ontlopen door een soort van 'wedstrijd' te doen. Je krijgt ook 'balls' in je balls-metertje als je iets gevaarlijk doet, of iemand dood. Als dit vol is mikt hij automatisch en kan je knallen voor even, en je leven gaat ook omhoog. Naardehand hoever je bent kan je exotics kopen, zoals een auto, je drukt erop en je chauffeur komt eraan. Verder lijkt het huis veel op Diaz' maison, dat komt omdat Vice City van Scarface is afgeleid. Een topper dus ! Zeker de moeite en het geld waard ! :Y

Geplaatst:

Ik ga hem binnenkort ook kopen, een hele leuke game vind ik het wel. Ik heb ook de film gezien dus dat vind ik allemaal wel heel erg spannend. Als ik jou was zal ik hem ook kopen, maar dan p de Playstation 2, daar kan je vind ik alles beter besturen (ik ben de PS2 gewend).....

Geplaatst:

Als iedereen je wil overtuigen, om deze game te kopen, dan wil ik dit zeker. :)

Scarface The World is yours is een prima game! Ik zou zelfs zeggen: een echte aanrader! Ik ga nu even in mijn eigen woorden je proberen uit te leggen waar het over gaat. :)

Je bent Tony Montana, een Cubaanse miljonair. Na een grote zaak van je zakenpartner 'Sosa' verknald te hebben, zit je diep in de shit. Sosa stuurt een privé leger op je af, en het grootste deel van je mannen wordt vermoord. Tony zit in zijn kantoor en haalt zijn krachtigste wapen uit de kast. Hij brult de legendarische woorden: 'Say hello to my litle friend' en schiet met behulp van zijn wapen de deur aan barrels. Aan alle kanten van je mansion wordt je beschoten. Je wordt geraakt door 1, 2, 3, 4, 5,... kogels maar je blijft overeind. In de film gaat Tony ten onder, maar in de game heb je net op tijd door dat er een man via je kantoor je besluipt, om je uiteindelijk met zijn sterke shotgun af te maken. Nu moet je je mansion al schietend proberen te verlaten, om je bij je nog weinig levend mannen te voegen. Tony weet uiteindelijk te ontsnappen van het privé leger en de ondertussen aangekomen politie. Zijn mansion is niet meer dan een hoop puin, en zijn hele imperium is in de handen van de vijand. Tijd om alles terug in jouw handen te krijgen, je begint met het heroveren van het gebied 'Little Havana', later moet je ook gebieden zoals "Downtown" en de 2 verschillende stranden heroveren. Je komt in contact met verschillende mensen, vijanden zoals de Diaz Brothers, Nacho Contreras, ... Maar ook met vrienden/ bondgenoten zoals Felix en The Sandman. Als je de game verder blijft spelen, kom je steeds terecht in een volgend level. Dit zorgt ervoor dat je meer exotics kunt kopen zoals voertuigen, allerlei voorwerpen, en zelfs het moderniseren van je mansion! Niet alleen dit zijn exotics, personeel is dat natuurlijk ook. Je kunt de volgende personen aannemen: een Assassin, een chauffeur, een Enforcer, ...

Hoe neem ik een gebied over ?

Om een volgend level te bereiken, moet je zoals ik hierboven al zei gebieden overnemen. Dit doe je door bijvoorbeeld winkels en zaken te kopen. Voor je deze zaak koopt, heb je natuurlijk heel wat geld nodig, maar moet je ook een speciale missie doen voor de eigenaar bereid is het te verkopen.

Kijk, ik kan nog lang doorgaan, maar als je graag alle opties en missies wil zien, dan heb ik een goede raad: Koop het spel! :) Ik beloof je, je zal er geen spijt van hebben. Wat ik je wel aanraad is om eerst even de film Scarface te bekijken. Deze kan je misschien nog meer informatie verschaffen, en is natuurlijk altijd leuk om naar te kijken. Het doel van het spel is simpel: Je imperium herwinnen en die 'Prick' Sosa dood hebben.

Veel plezier zou ik zeggen. :cya:

Externe links:

IGN: Scarface

De officiële Scarface trailer

• 1 maand later...
Geplaatst:

Niks aan toe te voegen behalve dit dan.

Een echte aanrader! :tu:

Vond je de film de shit? --- Dan is de game zeker iets voor jou! :Y

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet waar ik het moet plaatsen, dus plaats ik het maak hier. Het is een foutje in het spel.

Als je in Scarface die vrachtwagen neemt, die lijkt op de DFT-30 in SA (met soort van container erop), en je daarmee hard achteruit rijdt, kan je, door weer op vooruit te drukken, heel hard rijden. Ik heb het dan niet over een beetje hard, maar echt heel hard. Als je maar een lang genoeg stuk vind, blijf je eindeloos versnellen. Ik weet niet of dit op alle versies werkt. Ik heb de PS2 versie.

Geplaatst:

Steeds als ik een missie wil spelen komt de witte balk van de cops heel snel vol , en dan moet je lost cops doen en dat vind ik zo hinderlijk dat het de game Scarface bijna onspeelbaar word.

Zelfs met de cheatcode : decrease cops vind ik de politie nog snel reageren en heb je ze nog achter je aan zitten.

Heb jij een tip voor mij zodat de politie mij niet zo snel zou opmerken en ik mij kan bezig houden met de missie,s ???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...