Insanity Prawn Boy Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Steeds als ik een missie wil spelen komt de witte balk van de cops heel snel vol , en dan moet je lost cops doen en dat vind ik zo hinderlijk dat het de game Scarface bijna onspeelbaar word.Zelfs met de cheatcode : decrease cops vind ik de politie nog snel reageren en heb je ze nog achter je aan zitten. Heb jij een tip voor mij zodat de politie mij niet zo snel zou opmerken en ik mij kan bezig houden met de missie,s ??? Als je je wapen wegdoet (verbergt) loopt het metertje niet meer vol. Dan loopt ie zelfs naar beneden. Je kan je ook gewoon verstoppen achter iets (een auto bv.), dan zien ze je gewoon niet en rijden ze gewoon voorbij. Je hebt ook een upgrade voor een bepaald wapen (weet niet meer welke) en dan zit er een demper op. Dan hoort de politie je minder snel.EDIT: @hieronder: Mischien is het handig als je van tevoren kijkt of er al iemand aan het antwoorden is . EDIT 2: Weet je het zeker? Ik zag je niet staan... EDIT 3: Mooi zo! Ik ook. EDIT 4: Het kan trouwens best dat ik me vergist heb . Ben je boos op me? Bewerkt: 22 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
Svenie Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Steeds als ik een missie wil spelen komt de witte balk van de cops heel snel vol , en dan moet je lost cops doen en dat vind ik zo hinderlijk dat het de game Scarface bijna onspeelbaar word.Zelfs met de cheatcode : decrease cops vind ik de politie nog snel reageren en heb je ze nog achter je aan zitten. Heb jij een tip voor mij zodat de politie mij niet zo snel zou opmerken en ik mij kan bezig houden met de missie,s ??? Misschien kan je even zeggen over welke missies je het hebt. Andere oorzaken kunnen natuurlijk dit zijn: Je draagt constant je wapen op straat waardoor de politie je snel terug vindt, of je rijdt overal tegen en blijft schieten wanneer je witte balk aan het vollopen is. Het zou ook kunnen, dat je al heel wat Heat hebt bij de Politie! Dit kan je verminderen, door via het Bussines menu de politie te betalen. Hoe meer geld je ze geeft, hoe leger de meter zal zijn. Om een volle meter leeg te krijgen, had je volgens mij $100.000 nodig. Edit: Leuk je te ontmoeten dan. Bewerkt: 22 januari 2007 door Svenie Reageren
White Gold Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ik vind die spel nu echt niet waard ik kan hem namelijk niet spelen maneerst kreeg ik melding over iets dat scarface niet werkt en dan heb ik op officiele site van scarface gevonden een hotfix moiet gebruiken, gedaan en dan weer grmbll melding EMULATOR DETECTED! PLEASE DEACTIVATE VIRTUAL DRIVE AND EMULATION SOFTWARE daar versta ik niks van, heb hem originieel en nu weer terruggegooid bij de winkel waar ik hem kochtte en geld teruggekregen Dat probleem had ik ook. Ik heb die download gedownload ergens van een site. Geïnstalleerd. Toen werkte die nog niet opnieuw geinstalleerd en toen kon ik lkkr gaan F*CKEN. Het is een leuk spel . Alleen lagt die bij mij een beetje, terwijl ik toch genoeg geheugen hebt . Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Voor een actie filmpje hiervan, zelf gemaakt en nee ik wil geen reclame maken alleen laten zien wat je allemaal kan : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.