Jump to content

speedcrack


killerfragger

Recommended Posts

kan geen waar taal krijg dit

Тогда Grand Theft Auto 3 или как ее еще называют G.T.A. 3. именно для ... ... GTA 3: No CD · GTA 3: Crack ... Need For Speed Carbon: Демо-версия ...

gameguru.ru/library/games/gta_3.html - 52k - 8 nov 2006 - In cache - Gelijkwaardige pagina's

als je dit verstaat of kan lezen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies? Wil je auto's sneller maken?

Auto's sneller maken is niet zo moeilijk. Je kunt in de data van GTA III gewoon de handling.cfg aanpassen. Je kunt dan topsnelheden, acceleratie, grip e.d. helemaal naar eigen wil invullen. Hoe dat moet, kun je leren met deze tutorial: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24817.

Veel succes! Mocht het niet lukken, voor vragen kun je hier altijd terecht. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat hij bedoelt dat zijn PC te traag is en dat hij niet auto's harder wil laten lopen.

Er zijn geen programma's voor gta3 hiervoor. Om GTA3 soepeler te laten lopen moet je zelf gewoon goed je pc onderhouden.

Te beginnen met gta3 zelf kan je de draw distance lager zetten, resolutie lager zetten en trails uit zetten.

Behalve dit kan je je pc hardeschijf opruimen (er moet minimaal 10% vrije hd ruimte zijn om een spel redelijk te draaien). Tevens kan je programma's als ad-aware en spybot search and destroy draaien om spyware te verwijderen van je pc.

Tevens kan je regclean draaien van Microsoft wat je register opruimt (hiervan gaat je pc snelheid flink omhoog).

Tevens dien je tijdens het spelen van GTA niet allemaal loze programma's te draaien zoals MSN of een of ander vaag download programma.

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik al gedaan

me pc voldoet aan de eisen heb zelfs de ram vernieuwte maar de spel loopt nog steeds vertraagt

heb wel meer dan 10% ruimte vrij op de hardedisk en de vidoe is ongeveer 64 mb ram 128 mzhrond de 500 (weet is oud ) en een harde schijf van ongeveer 20gb dus daar ligt het niet aan

Link to comment
Delen op andere websites

heb ik al gedaan

me pc voldoet aan de eisen heb zelfs de ram vernieuwte maar de spel loopt nog steeds vertraagt

heb wel meer dan 10% ruimte vrij op de hardedisk en de vidoe is ongeveer 64 mb ram 128 mzhrond de 500 (weet is oud ) en een harde schijf van ongeveer 20gb dus daar ligt het niet aan

Ik denk toch dat het aan je Processor ligt.

500 Mhz, is vij oud idd (je hebt minimaal 450 mhz nodig voor gta3).

Maar ik heb hier ook nog een (oudere) pc dan deze 1.7 Ghz 512 mbram (en zat harde schijf ruimte) en daar loopt hij ook niet op. Op me nieuwe wel

3.2 ghz 1024 mb ram

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het zin heeft maar misschien kun je even proberen om deze patch te instaleren. Het verhelpt jouw probleem misschien en verhoogt ook gelijk de frameratie. Als het niet helpt ligt het denk ik toch waarschijnlijk aan je PC. Zoals Joriz al zei kun je beter even kijken of je geen onzinnige programma's heb opgestart dat ervoor zorgt dat het spel slomer loopt. Laat het maar weten als het gelukt is of niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

deze pacht heb ik al haalt niet echte veel uit kijk wel verder BW wat joriz ook geprobeert werkt alleen voor me pc better niet me spel :bonk: en de enig prog dat draait als ik gta3 wil doen op een ouder PC is windows en een virus scanner dat is als

Link to comment
Delen op andere websites

GTA3 heeft redelijk veel werkgeheugen nodig. Minimaal echt 128 MB maar beter 256 MB

Kijk er is naar wat voor videokaart je hebt. Als je een onboard of lowbudget kaart hebt snoept de videokaart geheugen weg van je werkgeheugen.

Hierdoor zal GTA3 niet echt gaan draaien.

Als je wel een losse videokaart hebt en voldoende geheugen is het belangrijk om te kijken welke programma's veel werkgeheugen gebruiken.

Als je Windows XP hebt wordt het sowieso lastig. Met Windows 98 gaat hij denk nog wel redelijk draaien als je met CTRL-ALT-DELETE zo veel mogelijk processen killed. (op natuurlijk dingen als explorer na).

Schakel ook is je virusscan uit (natuurlijk wel internet stekker eruit halen en niet vergeten daarna weer aan te zetten). Door zo veel mogelijk cpu kracht en werkgeheugen aan GTA3 te geven gaat het wel lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

oke onboard vidoe heeft het

dus meer ram bedankt voor jullie hulp :bier: zal daarna wel verder kijken of hij het doet

windos 98 heb ik niet meer dit lijkt dat me logischer

Bewerkt: door killerfragger
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...