Jump to content

Wat zijn de beste property's ?


Pino_666

Recommended Posts

Hi all,

Ik speel al een tijdje GTA:SA en zit inmiddels op het tweede eiland. Ik heb nog helemaal geen property's gekocht. Op het eerste eiland kreeg je direct "The Johnson's House"en op een gegeven moment kon je daar ook geld ophalen. Nu zit ik op het tweede eiland en nu ligt er geen geld meer.

Nu vroeg ik me af of er bepaalde property's zijn waar je direct geld mee kan verdienen en zo niet: welke property's je dan het best als eerst kopen ? .... of maakt het allemaal geen zak uit ?

kort gezegd: wat is het algemene nut van property's ?

Greetz Pino_666

Link to comment
Delen op andere websites

kort gezegd: wat is het algemene nut van property's ?

Buiten de properties waar je geld mee kunt verdienen sie Se7en noemde, kun je ook huizen kopen en daar kun je dan ook je game saven en auto's in de garage zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb de indruk dat er veel minder properties zijn dan in VC ? Of is dat maar een gedacht..

Minder asset properties (waar je geld mee kunt verdienen) volgens mij, maar safehouses zijn er een stuk meer (alleen veel zonder garage).

Link to comment
Delen op andere websites

kan je ook zlef iets runnen? (als je iets koopt?).

maar als je de stripclub binnen bent en je gaat geld geven (in private dan he), dat je dan net als vc daar ook geld kunt krijgen? zg maar dat die dollar teken daar ook komt t staan? :D;) .

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

in las venturas zijn er heel veel properties

In Los Santos zijn er meer.

@ Miche, ja, je moet eerst de Zero missies doen voor het wat opbrengt ;)

@ Spike, je gaat bij de Stripclub op bezoek, je bent de eigenaar er niet van :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...