Jump to content

Garage bug

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu al 2 keer gehad dat mijn getunede auto (beide lowrider tunes) nadat ik ze in de garage had gezet en gesaved had weer "gewoon" waren. Dit was bij:

-Verdant Meadows Garage (niet hangar)

-Mulholland savehouse

Geplaatst:

Dit is een veel voorkomende bug waar je helaas weinig tot niets aan kunt doen. Als je een paintjob op een auto zet en deze vervolgens opslaat in een garage wil het wel eens voorkomen dat die paintjob verdwijnt. In feite is de paintjob wit en zitten daar dan enkele textures op die samen dus de paintjob van de wagen vormen. Het spel laadt dan in sommige gevallen de textures niet wat ervoor zorgt dat de paintjob van de auto helemaal wit blijft. Dit ligt niet aan een bepaalde garage zoals jij misschien dacht, dit kan namelijk in elke garage voorkomen. Soms wil het nog wel eens helpen als je de wagen opnieuw opslaat in een garage of als je de game opnieuw laadt, maar ook dit heeft zelden zin. Er bestaat dan ook geen andere reden om de paintjob terug te krijgen, behalve dan dat je natuurlijk hem weer opnieuw kan laten overspuiten in de 'Loco Low' shop in Los Santos. In dit topic kun je zien dat hier ook iemand hetzelfde probleem had als jou.

Geplaatst:
toch bedankt, ik dacht misschien had iemand her een mod voor

Er is wel een oplossing. Zet je auto zonder schade in de garage. Het zal erg moeilijk zijn om schadeloos te rijden in San Andreas. Probeer het toch maar, want als je auto helemaal geen schade heeft als je hem in de garage zet, dan zal je paintjob blijven zitten. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...