Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) dames en heren de ventoso heeft zeker weten niet de fagio vervangen ik ben namelijk zojuist de fagio op prawn island tegen gekomen je ka bij de malibu club daar het strand op rijden en daar staat een caravan aan de linkerkant ik hb er helaas geen screen van maar daar staat ie nog wel hahhaha. heel to oeps sorry foutje je moet no[g een stukje meeer naar het noorden rijden ,hij staat op 2 gangetjes naar beneden bij de mall richting hte strand sorryb voor de verkeerde aanwijzing Bewerkt: 10 november 2006 door Rickos Reageren
Frangster Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 dames en heren de ventoso heeft zeker weten niet de fagio vervangenik ben namelijk zojuist de fagio op prawn island tegen gekomen je ka bij de malibu club daar het strand op rijden en daar staat een caravan aan de linkerkant ik hb er helaas geen screen van maar daar staat ie nog wel hahhaha. heel to oeps sorry foutje je moet no[g een stukje meeer naar het noorden rijden ,hij staat op 2 gangetjes naar beneden bij de mall richting hte strand sorryb voor de verkeerde aanwijzing Kunnen we in VCS eigenlijk nog pizza’s bezorgen? Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Kunnen we in VCS eigenlijk nog pizza’s bezorgen? volgens mij wel Reageren
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 nee wel noodles Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ik heb hem ook gevonden hij reed rond in de buurt van de kermis. ik schoot de man eraf en pakte zijn faggio. hier een screenie: Reageren
maarte41 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik heb er ook al een paar keer een tegen gekomen. Ik heb zelfs een plaats gevonden waar hij spawnt. Hier is een screen van die plaats. Het is me trouwens opgevallen dat hij altijd zwart is. Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Niet nadat je in de pay and spray bent geweest toch? Reageren
Rickos Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 maartje zeg nou geen dubbel kijk nou waar ik me topic mee begin das precies de plaats die jij bedoeld daar Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 op het derde eiland is hij idd ook te vinden waar vroeger de pizza fagio stond daar staat nu alleen nog een normaale zwarte idd Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 op het derde eiland is hij idd ook te vinden waar vroeger de pizza fagio stond daar staat nu alleen nog een normaale zwarte iddDat is knap, bij mij heeft vice city maar twee eilanden Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 op het derde eiland is hij idd ook te vinden waar vroeger de pizza fagio stond daar staat nu alleen nog een normaale zwarte iddDat is knap, bij mij heeft vice city maar twee eilanden nou jou ik ze de eilanden als de begin eiland . pawn island en het eiland waar je eindigt Reageren
mertin Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 op het derde eiland is hij idd ook te vinden waar vroeger de pizza fagio stond daar staat nu alleen nog een normaale zwarte iddDat is knap, bij mij heeft vice city maar twee eilanden Hoezo knap bij mij zijn er 1,2,3,4 eilanden 1. prawnisland 2. Starfish island 3. mainisland 4.beachpatrol island Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 op het derde eiland is hij idd ook te vinden waar vroeger de pizza fagio stond daar staat nu alleen nog een normaale zwarte iddDat is knap, bij mij heeft vice city maar twee eilanden nou jou ik ze de eilanden als de begin eiland . pawn island en het eiland waar je eindigt Oh zo ja inderdaad dan de derde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.