mennotjeee Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 ik heb een savegame van braver maar hoe zet ik hem er op ( ik heb het al geprobeerd maar hij vind hem niet Reageren
Advancegta Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) SummerBase heeft dit uitgelegd in het Savegame aanvraag topic, ik Quitte het even voor je. Veel succes. Verbind als eerste de PSP met de computer door middel van een USB-Kabel. Ga daarna in het menu van de PSP helemaal naar links en kies voor USB Verbinding. De computer zal een nieuwe schijf aanmaken en dat is dus de schijf van de PSP. In deze map kun je de savegames en andere zaken vinden. Ga voor de savegames van Vice City Stories naar de volgende map: 'PSP > Savedata > ULES00502S92F0'. Kopier deze map met de rechtermuisknop > kopieren of selecteren > CTRL +C. Plak (CTRL + V) de map op het bureaublad pak hem dan in met een gratis programma zoals Winzip of 'Winrar'. Dit gaat meestal door de volgende procedure: Rechtermuisknop > Inpakken. Dan Upload je het .zip / .rar bestand op dit forum via de Bijlage functie je maakt je post door middel van het standaard rijtje en de missie zal na posten zo snel mogelijk voor je gehaald worden. Dan krijg je een .zip of .rar terug en daarin vindt je die map. Die plaats je dan weer op de plek van de PSP waar je de savegame ook weg hebt en je kan weer verder met de missies. Bewerkt: 10 november 2006 door Advancegta Reageren
mennotjeee Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 het is gelukt (denk ik dank je wel he) ik drink op je Reageren
Boris H. Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hoe kun je een savegame van bijv. summerbase die op slot 1 opgeslagen is op een ander slot krijgen? Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt. Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 (bewerkt) Hoe kun je een savegame van bijv. summerbase die op slot 1 opgeslagen is op een ander slot krijgen?Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt. Daar is maar één simpel antwoord op te geven: dat kan gewoonweg niet. Je zult dus een backup moeten maken van je savegame die je op slot 1 hebt opgeslagen, als je niet wilt dat deze verloren gaat. Het spijt me, maar er zit niks anders op. Edit @ SummerBase hieronder: Ja oké, ik heb antwoord gegeven op de eigenlijke vraag en jij een oplossing. Dus we vullen elkaar aan. Bewerkt: 19 november 2006 door Pietje II Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 Hoe kun je een savegame van bijv. summerbase die op slot 1 opgeslagen is op een ander slot krijgen?Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt. Pietje II dat is zeer gemakkelijk mogelijk alleen dan wel met een omweg. Ik zal het uitleggen 'the gtasafan' als eerste moet je de huidige savegame opslaan op een ander slot neem als voorbeeld SLOT 2. Dan krijg je map de naam: 'ULES00502S92F1'. Dan download je mijn savegame en dan overschrijf je die over je huidige savegame, want dan heb je immers al een back-up gemaakt van je huidige op SLOT 2. Dan ga je met mijn savegame naar een Safehouse toe en daar sla je de savegame op SLOT 8, bijvoorbeeld. Dan krijgt die map de naam: ULES00502S92F7. Dan laad je de huidige (jouw eigen dus) weer en dan ga je daarin weer naar het safehouse en die sla je dan weer op slot één en dan heeft die de naam: 'ULES00502S92F0'. Zo heeft mijn savegame een ander slot gekregen en heeft jouw eigen savegame weer de oude vertrouwde slot. Zo kun je met twee savegames werken. Dus het is prima mogelijk, maar je moet er even wat werk voor verzetten. En vergeet natuurlijk niet je eigen savegame van te voren te back-uppen op je computer. Veel plezier er mee, en mogen we hopen dat het je lukt. Anders help ik je wel even! Handmatig aanpassen werkt dus niet, maar wel op mijn manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.