davesanandreas Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Weet iemand nog goede modding sites?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Weet iemand nog goede modding sites?? Er zijn heel erg veel modsites, maar ik raad je aan de grootste sites te bezoeken. Ik denk dan aan; GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens »deze« site voor een compleet overzicht van modsites. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) Ja, er zijn veel goede modding sites voor GTA Vice City. Dit zijn er een aantal: www.gtainside.de www.gtamods.de www.gtagarage.com www.gta-downloads.com www.grandtheftauto.filefront.com En natuurlijk onze eigen download database, die je via de links bovenaan het forum kunt vinden. En natuurlijk kun je ook altijd op google zoeken naar mods. Succes ermee! Edit: Lol, 1 seconde later dan Matthijs. Ik word langzaam. Bewerkt: 10 november 2006 door Flying Dutchman Reageren
davesanandreas Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Oké bedankt daar ben ik wel een tijdje mee zoet !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.