Jump to content

custom soundtracks?

sarwish

Recommended Posts

Ja dit zit zeer zeker in VCS. Ik kan het wel allemaal voor jouw gaan overtypen maar Pietje II heeft het hier al allemaal voor je neer gezet. Ik zet het wel even hier voor je neer.

Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULUS10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd.

Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92F0" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu gewoon de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden, maar dan zet je ze in de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zou je nu je eigen nummers in GTA Vice City Stories moeten kunnen beluisteren.

Delen op andere websites

ik welke map moet dit ULES00502CUSTOMTRACKS

X/PSP/????

Advancegta heeft mijn bericht geciteerd waarin uitgelegd staat hoe je nummers naar GTA Vice City Stories kan converteren, en daar staat ook in in welke mappen je moet zijn. Kwestie van goed lezen dus.

Dus nog even voor de duidelijkheid, je maakt in de map "SAVEGAMES" op je PlayStation Portable een nieuwe map aan genaamd "ULES00502CUSTOMTRACKS", waarin je geconverteerde nummers zet. Voor meer informatie verwijs ik je naar =>dit<= bericht.

Delen op andere websites

Ja dit zit zeer zeker in VCS. Ik kan het wel allemaal voor jouw gaan overtypen maar Pietje II heeft het hier al allemaal voor je neer gezet. Ik zet het wel even hier voor je neer.

Je kan met de Rockstar Custom Tracks gewoon de nummers converteren zoals je dat deed bij GTA Liberty City Stories. Als je liedjes hebt geconverteerd naar GTA Liberty City Stories, dan zou er in jouw map "SAVEGAME" (op jouw PlayStation Portable) een map moeten staan genaamd "ULUS10041CUSTOMTRACKS". Hier staan dan de nummers in die jij naar GTA Liberty City Stories hebt geconverteerd.

Maak nu in dezelfde map ("SAVEGAME") een nieuwe map aan, die je "ULES00502CUSTOMTRACKS" noemt (het moet per se "ULES00502S92F0" zijn, want dit is de folder-code van GTA Vice City Stories). Converteer nu gewoon de nummers via de Rockstar Custom Tracks zoals je altijd al gedaan hebt, dan zullen ze nog altijd in de GTA Liberty City Stories folder belanden, maar dan zet je ze in de nieuwe map die je aangemaakt hebt (voor de duidelijkheid: de nieuwe map moet "ULES00502CUSTOMTRACKS" heten!). Als het goed is zou je nu je eigen nummers in GTA Vice City Stories moeten kunnen beluisteren.

Ok, ik wil ook custom soundtracks op mijn psp zetten maar als ik dat programma gebruik wat je van de rockstar site kan downloaden dan kan je alleen maar mp3 bestanden van een cd af gebruiken.

Dus nu voel je hem al aankomen: Kan je ook gewoon rechtstreeks van je PC de mp3 bestanden gebruiken zonder dat je ze eerst op cd hoeft te branden?

Alvast bedankt :cya:

Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker omdat ik het eigenlijk nog niet echt gebruikt heb, maar ik denk dat het komt omdat ze het zo willen hebben dat niet mensen zomaar even een nummer downloaden en die even in een spel zetten, maar dat de mensen ze eerst kopen en ze daarna erop zetten. Oftewel dat kun je makkelijk omzeilen door ze gewoon even op een CD te zetten, maar er is wel een andere manier dat heet emuleren. Daar kun je op google wel iets over vinden, maar daar mag ik het nu helaas niet over hebben als je begrijpt wat ik bedoel. Maar om het even duidelijk te houden, het is dus niet mogelijk om eeen .MP3 bestand rechtstreeks naar het progarmma te halen en dan in de PSP te zetten, helaas. :N

Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker omdat ik het eigenlijk nog niet echt gebruikt heb, maar ik denk dat het komt omdat ze het zo willen hebben dat niet mensen zomaar even een nummer downloaden en die even in een spel zetten, maar dat de mensen ze eerst kopen en ze daarna erop zetten. Oftewel dat kun je makkelijk omzeilen door ze gewoon even op een CD te zetten, maar er is wel een andere manier dat heet emuleren. Daar kun je op google wel iets over vinden, maar daar mag ik het nu helaas niet over hebben als je begrijpt wat ik bedoel. Maar om het even duidelijk te houden, het is dus niet mogelijk om eeen .MP3 bestand rechtstreeks naar het progarmma te halen en dan in de PSP te zetten, helaas. :N

Oh, er is een ander programma uit genaamd EAC waarmee je mp3 naar TOC kan overzetten en daarmee kan je gewoon je mp3's ernaar toe slepen en als je daarna de .TOC bestanden veranderd in de naam .GTA dan kan je ze ook in GTA luisteren

Bewerkt: door XxViperxX
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...