Crankeye Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) Officieele Render Raten please! EDIT: Zoveel views, niemand een rate?! Bewerkt: 10 november 2006 door Crankeye Reageren
.Antonio Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Goed gedaan, C4D's zijn beter. Maar een beetje weinig (volgens mij alleen bij het hoofd) Mooie blur erom heen gemaakt. Dat wel. De text kan wel wat meer aan gedaan worden. Verder goed: 8/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dat moet ook jongen,, Het is geen blur, ik heb de render ingeblend, dat zou je toch moeten weten! over de Text,,; Smaken verschillen Reageren
Achille Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Dat je er C4D renders heb in gezet is totaal niet te zien.. En de tekst is ook niet moeders mooiste. Maar voor een beginner vind ik het opzich niet heel lelijk.. daarom krijg je van mij een 5.7 Reageren
Crankeye Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) Dat je er C4D renders heb in gezet is totaal niet te zien..En de tekst is ook niet moeders mooiste. Maar voor een beginner vind ik het opzich niet heel lelijk.. daarom krijg je van mij een 5.7 Ik ben alleen een beginner met C4D's, CAPICHE? Bewerkt: 10 november 2006 door Crankeye Reageren
Achille Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Niet zo brutaal met je Capiche, grappemaker. Tis toch degelijk te zien dat je een beginner bent . Maar ik ga hier niet over discussieren want het intereseert me niet. Reageren
Lord of War Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Erg mooi, Crankeye! Je bent veel vooruit sinds je laatste sig. Je achtergrond is mooi maar ik vind 'm wat onregelmatig. Het is jammer dat het deel bij je tekst zo donker is en de andere dingen lichter. Ik zou alles donker of licht doen. Je render is ook mooi, vooral met de C4D. Ik zou alleen wat minderen in effecten, ik bedoel dus minder inblenden. Je tekst valt best mee. Volgens mij is het de eerste keer dat je een lijntje onder je tekst gebruikt. Het lijntje is erg goed gelukt. De tekst 'Srankeye' (Dat is wat ik lees ) is niet zo mooi, ik zou hetzelde font nemen zoals bij je ander tekst. Je C4D render is erg mooi geplaatst, hij is mooi gegumd aan de randjes. Ik zou je hele render proberen in zo'n C4D te steken, dan maak je de render zogezegd 'magisch'. 87% - Ik vind dit een hele grote 'revolutie' (Daarom ook dit hoge cijfer). Alleen vind ik je achtergrond qua effecten wat leeg. Blijf zo goed "revolutie'eren" zou ik zeggen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.