Jump to content

IE7 Tabbladen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo :cya:

Ik heb hier een segenstribbelende IE7. Het probleem is nameljik dat hij geen tabbladen meer wil openen als ik de opgegeven toetsen/muis combinatie doe. En dat is niet zo handig als je zo'n 10 sites tegelijk wilt bekijken :)

Weet iemand wat het mankement is of een oplossing? Ik heb al in de settings gekeken, alle opties geprobeert en IE7 ge-herinstalleerd. (IE7 eraf, IE6 erop, IE6 eraf en dan weer IE7 erop.)

En kom ALSJEBLIEFT niet aan met antwoorden zoals Gebruik Firefox of Herinstalleer Windows.

Het 1e omdat mijn vader alleen IE gebruikt, en het 2e omdat er zowat 1000 programma's op deze computers staan.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Heey ikt,

Ik denk dat ik een oplossing heb..

Je hoeft inderdaad geen firefox te gebruiken, ik gebruik ook gewoon IE7, en heb er geen problemen mee.

Ik heb 2 oplossingen mischien voor je, nu nog hopen dat ze werken.

En wees gerust, IE7 moet je er niet honderd keer op en af installeren van me :puh:

Kijk eens in c:\windows\system32 of je daar de volgende dll file wel hebt XMLLite.dll

Heb je de Google toolbar er soms nog in staan want die moet uit.

Probeer anders dit eens:

start => alle programma's => Accessoires (dus niet bureau-accessoires) => system Tools => Internet Explorer (No Add-ons)

Het volgende in IE druk je op alt dan verschijnt de toolbar bovenin onder de adresbalk.

volg nu het pad: tools => internet options => in het tabblad General kijk je onderaan bij tabs en klikt op settings.

Kijk wat daar aangevinkt staat, zo staat hij bij mij:

tabs.jpg

Indien dit echt niet lukt, zal ik even kijken of ik nog ergens hiermee kan helpen

Succes!

Geplaatst:

Het lukt jammer genoeg niet :'(

Het DLL bestand heb ik, ik heb Google toolbar eraf gegooid, en de andere opties gevolgd maar het werkt niet. Maar wel bedankt dat je me hebt geprobeert te helpen :D:)

Geplaatst:

Heey ikt,

Ik geef het niet zo snel op hoor, het zal en moet werken of ik rust niet :puh:

Wat ik er van begrijp zorgt het file xmllite mede voor de communicatie tussen IE en de tabs.

je kan proberen om xmllite.exe te downloaden en installeren HIER

Wat ik op de fora tegenkom verhelpt dit bij menigeen het ontbreken van tabs.

Kijk eens in het log wat ik noemde of er bij de installatie een fout is gemaakt bij de install van xmllite.

Als je xmllite hebt geinstalleeerd moet je nog wel een keer tab browsing uit en aan zetten en dan schijnt het te werken.

Probeer dat trouwens eens voor dat je gaat downloaden en installeren, Tabed browsing uit en dan de pc weer opstarten en weer aan zetten en dan weer een herstart.

Hopelijk lukt het nu wel

Succes!

Geplaatst:

Dit werkt ook al niet.

Heb ik de veilige modus de PC laten scannen, blablabla, enzovoort. Maar nog steeds geen resultaat :N

Geplaatst:

Hmmm..

Probeer dit eens:

• Klik op Start
  • Klik op Uitvoeren
  • Type CMD en klik op OK
  • In het DOS scherm wat nu staat geven we achtereenvolgens de volgende commando´s:
    • regsvr32.exe /i xmllite.dll

[*]Enter daarna en dan type je

• regsvr32.exe /i ieui.dll

Hopelijk lukt het nu wel..

Succes nogmaals ;)

Geplaatst:

Het lukt niet :|

Ik krijg deze foutmeldingen als ik het doe.

En ik heb het forum gevonden waar jij je antwoorden vanaf haalt. :puh: Daar staat dat ik die 2 bestanden weg moet gooien. Maar waar kan ik ieui.dll downloaden?

Geplaatst: (bewerkt)

Gheghe, klopt ikt, ik zit daar ook mee, onder ander account dan ;)

Maargoed, ik blijf verder opzoek voor je, zodat je snel een antwoord met oplossing hebt op je probleem. Zoals ik in paar dagen geleden hier poste, ik stop niet voor ik weet dat het eindelijk opgelost is..

Lees even de hulp daar van Bigred1, lees stap voor stap wat je moet doen, normaal moet het dan werken, indien dit niet mocht werken, dan help ik je wel verder en zal ook mee opzoeken naar een oplossing, zodat je snel geen problemen meer hebt met je tabbladen ;)

Succes

Bewerkt: door TheGuardian
Geplaatst:

Ghehe, ik was zo stom om die dagen even niet in de softwarelijst te kijken: Er xat namelijk een programma genaamt ''Zone media'' die alles veranderde . Het probleem is nu opgelost. Maar toch bedankt voor je hulp :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...