60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 hoi ik ben opzoek naar een goede site waar je gta death match kan douwnloaden niet die race maar dat schieten enz. weet iemand een goede site???? gr 60 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 hoi ik ben opzoek naar een goede site waar je gta death match kan douwnloaden niet die race maar dat schieten enz. weet iemand een goede site???? gr 60 Die MTA is nog niet gereleased. Je zou SA-MP kunne proberen, daar kan je ook schieten e.d. Maar MTA Deathmatch is nog niet uit. Even geduld dus nog . Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 hoi ik ben opzoek naar een goede site waar je gta death match kan douwnloaden niet die race maar dat schieten enz. weet iemand een goede site???? gr 60 Hey 60 cent Je bedoeld waarschijnlijk SA:MP, dit is de beste Deathmatch mod voor San Andreas die er nu uit is, deze kan je hier (Directe Link) downloaden. Voor meer informatie hier over moet je op de officeele site kijken. Kan een mod dit naar het SA:MP fora verplaatsen? >>> Door Dutchy3010: Ja, dat kan ik .<<< Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) oke zal even kijken Edit: er komt steeds te staan van: access violasion at address 004cc638 in module 'SAMP.exe'.Read of Adress 00000000 Bewerkt: 10 november 2006 door 60-cent Reageren
Velaro Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 oke zal even kijken Edit: er komt steeds te staan van: access violasion at address 004cc638 in module 'SAMP.exe'.Read of Adress 00000000 Ik denk dat je dat kan oplossen aan de hand van een fix. Je kan hem hier downloaden. Werkt het nog steeds niet dan zal je het niet goed geinstalleerd hebben, en doe je dat best even overnieuw.. Reageren
Azer Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 of hij heeft mta Of niet...MTA heeft geen errors met "access violation". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.