.Antonio Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) ORGINEEL Verder hoef ik niets te zeggen over m'n sig, dat mogen jullie doen UPDATE: Ik heb de text veranderd, ik vind hem zelf nog niet veel mooier geworden, maar jullie kunnen hem nu ff raten: UPDATE 2: Ik heb de text nu op een betere plaats gezet... wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 12 november 2006 door .Antonio Reageren
Slimm Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Mooi gedaan! Door dat effect lijkt het net of hij een stuk harder rijdt. Eigenlijk echt veel aan toe te voegen alleen dat hij mooi en simpel is. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Mooi die snelheidseffect, ik denk dat het niet echt veel werk was om dat zo te maken. 8/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Wow echt mooi gedaan man! Ik zie dat je ook C4D renders hebt gebruikt als ik het goed heb? Ik vind em echt toppie !! Je krijgt van mij een dik verdiende 9,5! P.S. Ik vind hem echt UBER mooi! Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Oke, thnx voor de rates... ik heb idd C4D toegevoegd Nog andere rates? Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ourvoice, als ik door je vorige topics in dit showroom blader merk ik dat je steeds beter word, met effecten en kleurgebruik. Dan nu naar je signature, zoals Slimm al zei straalt het snelheid uit door je radial blur effect. Je border ziet er ook wel aardig uit, net als je C4D renders. Ik zou alleen aan de achterkant van die linker auto het iets minder doen. Verder vind ik het wel jammer dat je tekst zo krap in de hoek gepropt is. Een iets kleiner lettertype zou meer ruimte vrijmaken waardoor je tekst ook beter leesbaar wordt. 8/10 Bewerkt: 11 november 2006 door Wazuup Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Thnx voor je rate... Ik zou er voortaan op letten met die text, nog andere rates? Bewerkt: 12 november 2006 door ourvoice Reageren
Lord of War Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik wil je sig wel eens raten, ourvoice. Je sig is erg mooi en je C4D renders zijn erg mooi toegepast! De manier waarop je de snelheid weergeeft is goed gelukt, vooral bij de wagen rechts. Het is mooi hoe de kleur van je lampen 'achterblijven'. Je C4D renders zijn ook erg goed gelukt, vooral bij je Lamborghini. Alleen jammer van je kwaliteit, dat is een klein minpuntje. Je tekst is ook niet erg goed, ik zou een ander font nemen en een beter plekje zoeken. Ik zou je tekst in een auto plaatsen, dat is origineel en het komt veel mooier voor. 81% Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik wil je sig wel eens raten, ourvoice.Je sig is erg mooi en je C4D renders zijn erg mooi toegepast! De manier waarop je de snelheid weergeeft is goed gelukt, vooral bij de wagen rechts. Het is mooi hoe de kleur van je lampen 'achterblijven'. Je C4D renders zijn ook erg goed gelukt, vooral bij je Lamborghini. Alleen jammer van je kwaliteit, dat is een klein minpuntje. Je tekst is ook niet erg goed, ik zou een ander font nemen en een beter plekje zoeken. Ik zou je tekst in een auto plaatsen, dat is origineel en het komt veel mooier voor. 81% Thnx voor de tips. 'k heb het text veranderd. Ik vind hem zelf niet echt mooier geworden. Weet iemand misschien een beter positie? Reageren
Lord of War Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Deze positie is héél goed. Verklein je tekst wat, dat zou beter zijn. Misschien kun je je tekst wat 'buigen'? Dit doe je door op te klikken. Dan kun je de Settings kiezen enz... (TIP: Misschien kun je je tekst layer op 50% Fill zetten.) Bewerkt: 13 november 2006 door Lord of War Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.