Jump to content

Hoe filmpjes maken op pc?

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo daar, hoe kan je filmpjes maken van san andreas op pc en ze posten?

Zoals op Youtube.

Alvast bedankt

Je kan ze maken met het programma Fraps, wat je hier *KLIK*

Kunt Downloaden. Dan moet je ze nog bewerken, want Youtube kan anders de Codec niet aan.

Geplaatst:

Zoals op Youtube.

Alvast bedankt

Kunt Downloaden. Dan moet je ze nog bewerken, want Youtube kan anders de Codec niet aan.

Ik heb de Fraps gedownload, maar ik kan een paar seconden opnemen en de filmpjes zijn erg groot!

Ik heb er weinig verstand van :bonk: Dus wil iemand me uitleggen?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb de Fraps gedownload, maar ik kan een paar seconden opnemen en de filmpjes zijn erg groot!

Je kan met gratis fraps inderdaad maar 30 seconden opnemen, daar doe je niets aan tenzij je ervoor betaald.

Over de grote filmpjes:

Je zou ze kunnen verkleinen met een programma als MediaCoder zodat ze minder ruimte innemen.

Mvg, MB

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Zoals op Youtube.

Alvast bedankt

Zoveel valt er niet meer uit te leggen, je kan namelijk met de trail versie van Fraps maar 30 seconden opnemen. Of je moet Fraps kopen, dan kan je oneindig opnemen. Of je moet continue openemen, en dat uiteindelijk allemaal achter elkaar zetten. Ik denk dat dat wel met Windows MovieMaker kan.

Geplaatst:
Ik denk dat dat wel met Windows MovieMaker kan.

Tuurlijk, maar je moet nog steeds om de 30 seconden op F9 klikken, dat is niet echt handig als je 'in the middle of something' zit. Hooligun, heb je geen broertje of zusje wat zich voor je wil lamklikken? :D

Geplaatst:

Hahaha :D oke bedankt voor jullie reacties.

Ik heb Windows Movie Maker, heeft ineens een fout? :duh:

maar ik ga het uitzoeken, bedankt allemaal.

Geplaatst:

jah je kan windows movie maker gebruiken ja, en als je langer wil opnemen, moet je fraps 1.9D downloaden van deze site, alleen die heeft geen geluid. maar als je $25,- betaald kan het met geluid en met de nieuwste versie. ikzelf heb geen van allen gedaan maar dat mag niet :engel::puh:^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...