Jump to content

Mijn tweede signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit gemaakt met photoshop cs2 dus ik benh een beginner.

Het is nog niet echt alles maar een begin denk ik:

carsignature2wl5.jpg

Bewerkt: door xboxsonnic

cool echt mooi ik geef je een 8 :bier:

>>> Door .Levi.: Lees de Graphic Showroom Regels. De manier waarop jij rate voldoet niet aan de regels. Onderbouw je mening, vertel wat je mooi of niet mooi vindt en waarom.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ziet er goed uit XS.. De auto had wel weer wat groeter gemoeten net als bij je eerste tag. De acgtergrond springt er daarin tegen wel lekker uit. De text vind ik ook niet zo geweldig.

7/10 ;)

Geplaatst:

xboxsonnic: ik vind dat jij als beginner het heel mooi gedaan hebt! Ik zou als ik jou was de auto ook wat groter maken zodat hij wat meer opvalt verder is de tekst onduidelijk ik kan niet zien wat er staat dus je zou dat nog wat duidelijker kunnen maken, verder is hij heel goed gelukt en de achtergrond valt mooi op! :)

Achtergrond: 7.5

Render: 7

Tekst: 6

Effecten: 7

Conclusie: 6.9

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

Ik vind hem erg mooi voor je 2e signature. Je background ziet er goed uit, al zijn de randen iets te licht. Je render kon je wel iets groter maken, en een keertje blurren. Ik zou hem ook nog wat beter proberen in te blenden als je er nog aan gaat werken. Het font mag ook wel iets duidelijker. Voor de rest m'n complimenten als dit pas je 2e sig is:

Rating: 7/10

Achtergrond is een beetje saai. De border is lelijk. Aan de text had ook nog wel wat gedaan kunnen worden. Met de render had nog wel wat meer gedaan kunnen worden.. Is ook beetje saai. Voor 2e signature is het zeker goed, dus: 6.5/10

Bewerkt: door ourvoice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...