mertin Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Als dit topic al bestaat sorry na welke missie krijg je de leger kleding in je kast ik heb nu allemissies van het leger gedaan(eerste 3) maar ze liggen niet in de klerenkast Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Als je de alle hoofdmissies hebt uitgespeeld dus als je de story line hebt uitgespeeld. Reageren
mertin Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 EGT!! NEEEEEEE da vind ik ballen wrm dat eigelijk is daar een reden voor denk het niet maarja bedankt HENK Reageren
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) maar henk man man heb jij m nu al uitgespeeld hoe snel heb je dat gedaa nog sneller als gybrus ik vind dat ik al snel ga ik zit nu al op 17 % na 4 dagen spelen Bewerkt: 10 november 2006 door Rickos Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 er is wel een reden warom je het leger uniform kwijt raakt want je word namelijk uit het leger geschopt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ja je word uit het leger getrapt na de 3 legermissies je barrack krijg je nooit meer terug. En die legerbroek pas na alle missies. Ik heb hem niet uitgespeeld. Gewoon een Story Line Complete Save Game van Summerbase gedownload. Reageren
Advancegta Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 er is wel een reden warom je het leger uniform kwijt raakt want je word namelijk uit het leger geschopt Ja natuurlijk is daar een reden voor. Ze willen je daar niet meer hebben aangezien je met drugs te maken krijgt en je een vrouw naar de legerbasis hebt gebracht. Dit alles zorgt er voor dat je dus niet meer kan saven in je barrack, dat je het terrrein van de legerbasis niet meer opkan en je kleding word dus afgepakt. De preciese reden hiervan is niet bekend, mischien worden ze wel hergebruikt of vinden ze het een schande voor het leger als Vic met deze kleren aanloopt. Het komt er gewoon op neer dat je ruzzie hebt met het leger en daarom vermoord je Jerry ook in de aller laaste missie waarna je de storyline afrond. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Als je na de 3 legermissies en als je alle missies hebt gehaald met je legerbroek naar de deur van de legerbasis loopt gaat tie wel open. Ook met een tank. Reageren
Rickos Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 zonde denkaanhenk ik hoef nog helemaal niet klaar te zijn ik ga die voertuigen in als ik er in mag jah en ik heb nu tweede eiland behaald ik vin t veel te snel eigenlijk maar als je graag de overkant wil bereieken dan speel je ook veel en ze hadden dat verloop vast beter kunnen doen want ik ben aan de overkat en ik kan jetskieen, hovercraften, varen, vliegen en heli vliegen weet iemand trouwens hoe ik moet golfen heb je daar speciale kleding voor nodig ofzo? dan heeft het ngo iest weg van kleding hahahaha Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Wanneer krijg je eigenlijk uberhaubt meer kleding in je kast? Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 maar henk man man heb jij m nu al uitgespeeld hoe snel heb je dat gedaa nog sneller als gybrus ik vind dat ik al snel ga ik zit nu al op 17 % na 4 dagen spelen wayo na twee dagen spelen zat ik al op 21,2 Wanneer krijg je eigenlijk uberhaubt meer kleding in je kast? de meeste krijg je door bedrijven te kopen Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 maar henk man man heb jij m nu al uitgespeeld hoe snel heb je dat gedaa nog sneller als gybrus ik vind dat ik al snel ga ik zit nu al op 17 % na 4 dagen spelen wayo na twee dagen spelen zat ik al op 21,2 eerlijk gezegt vind ik dat best triest... zo heb je 2 dagen lol, en daarna niet meer Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) maar henk man man heb jij m nu al uitgespeeld hoe snel heb je dat gedaa nog sneller als gybrus ik vind dat ik al snel ga ik zit nu al op 17 % na 4 dagen spelen wayo na twee dagen spelen zat ik al op 21,2 eerlijk gezegt vind ik dat best triest... zo heb je 2 dagen lol, en daarna niet meer nee hoor valt heel erg mee ik vind het zo leuk dat ik hem zeker nog ga over doen die helicopters vliegen enzo vind ik zo leuk dat ik me daar ook kostelijk aan kan vermaken jetski is echt gaaf en die ballonnen zoeken is lagge Maar moeilijk en ik ben zo'n echte gta fan : aan de aller kleinste gta toevoegingen kan ik em al kostelijk vermaken Bewerkt: 11 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 maar henk man man heb jij m nu al uitgespeeld hoe snel heb je dat gedaa nog sneller als gybrus ik vind dat ik al snel ga ik zit nu al op 17 % na 4 dagen spelen wayo na twee dagen spelen zat ik al op 21,2 eerlijk gezegt vind ik dat best triest... zo heb je 2 dagen lol, en daarna niet meer nee hoor valt heel erg mee ik vind het zo leuk dat ik hem zeker nog ga over doen die helicopters vliegen enzo vind ik zo leuk dat ik me daar ook kostelijk aan kan vermaken jetski is echt gaaf en die ballonnen zoeken is lagge Maar moeilijk en ik ben zo'n echte gta fan : aan de aller kleinste gta toevoegingen kan ik em al kostelijk vermaken Jah oke, dat is waar. Maar alsnog, hoofd missies blijven het leukst Ontopic: Hoe kan je meer kleren in je kast krijgen? Reageren
Svenie Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Je kan meer kleding in je kast krijgen, door missies te voltooien! Na de missie Conduct Unbecoming krijg je de Casual outfit. Na de missie D.I.V.O.R.C.E, de outfit Trailer Trash. En na de missie Havana Good Time, krijg je de Cuban Style outfit. En zo kan je doorgaan. Ik zou zeggen: Speel de missies en kijk welk outfit je als beloning krijgt. Veel succes. Edit: Ja OOK ja maar door bedrijven ook Ja, je hebt 100% gelijk! Maar ik rekende de bedrijven bij de gewone missies. Bewerkt: 11 november 2006 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.