Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Je kan meer kleding in je kast krijgen, door missies te voltooien! Na de missie Conduct Unbecoming krijg je Casuals outfit. Na de missie D.I.V.O.R.C.E, de outfit Trailer Trash. Na de missie Havana Good Time, krijg je Cuban Style outfit. En zo kan je doorgaan. Ik zou zeggen: Speel de missies en kijk welk outfit je als beloning krijgt.

Veel succes. :cya:

Ja OOK ja maar door bedrijven ook

Geplaatst: (bewerkt)
Ja je word uit het leger getrapt na de 3 legermissies je barrack krijg je nooit meer terug.

En die legerbroek pas na alle missies.

Ik heb hem niet uitgespeeld.

Gewoon een Story Line Complete Save Game van Summerbase gedownload. :puh:

Denkaanhenk man, wat verneu[/font]k jij toch je spel, vind jij het niet leuk om het verhaal te volgen, missies te doen en zelf dingen te ontdekken?[br]

[br]Dit is natuurlijk niet als een 'aanval tegen je bedoeld.'

Bewerkt: door NIELS_
Geplaatst:
Ja je word uit het leger getrapt na de 3 legermissies je barrack krijg je nooit meer terug.

En die legerbroek pas na alle missies.

Ik heb hem niet uitgespeeld.

Gewoon een Story Line Complete Save Game van Summerbase gedownload. :puh:

Denkaanhenk man, wat verneu[/font]k jij toch je spel, vind jij het niet leuk om het verhaal te volgen, missies te doen en zelf dingen te ontdekken?[br]

[br]Dit is natuurlijk niet als een 'aanval tegen je bedoeld.'

ben het helemaal met je eens

ik een raare menier vind ik da tgewoon schaamtelijk

en zonde van je geld

en dom

maarja menings zijn soms anders

Geplaatst:

Mensen toch blijf gewoon ontopic en zit mij niet af te zeiken ik bepaal zelf lekker wat ik doe met me spel en houden jullie er lekker buiten ja dit zijn mijn eigen zaken waar jullie hellemaal niks mee te maken hebben.

Ik heb ook nog een eigen Save Game en een Story Line Complete Save Game van SummerBase.

Geplaatst:

Luister/lees goed, denkaanhenk, ik heb dit niet als aanval tegen je bedoelt of om je af te zeiken, maar ik wil je zeggen dat ik het gewoon veel en veel leuker is zonder al die dingen van te voren te weten, ik zag je al zoveel posten in het vragentopic dat ik denk dat je al meer over de game wist dan iemand die het spel wel heeft, nu heb je hem wel en natuurlijk zijn het jouw zaken wat je er mee doet, al stop je hem in je kont, maar ik wou je dat even vertellen.

Geplaatst: (bewerkt)

even weer verder over de kleren

bij de volgende bedrijven krijg je de kleren

repo-man

smuggler

tracksuit

leisure

hired muscle

pastel suit

de rest krijg je door de gewone storyline te voltooien

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:
Pastal Suit krijg je na de eerste missie van Lance Vance op het tweede eiland.

Niet bij een bedrijf.

o , sorry ik zal het even verbeteren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...