M__K Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 YES EINDELIJK AL DIE GRAFFITIE DINGEN!! maar wat heb ik nu eigenlijk gekregen of bereikt? ? Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 YES EINDELIJK AL DIE GRAFFITIE DINGEN!! maar wat heb ik nu eigenlijk gekregen of bereikt? ? ga eens kijken in de keuken van je 1e savehouse, zal je leuk vinden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 YES EINDELIJK AL DIE GRAFFITIE DINGEN!! maar wat heb ik nu eigenlijk gekregen of bereikt? ? Je hebt 4 wapens gekregen in Johnsons House (Tec-9, AK-47, Sawn-Off Shotgun en Molotov Cocktails ). Daarnaast ben je een stap dichter bij de 100%. Reageren
BaasB Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) YES EINDELIJK AL DIE GRAFFITIE DINGEN!! maar wat heb ik nu eigenlijk gekregen of bereikt? ? In het huis van CJ (in Grove Street) liggen nu allerlei wapens. Je homies hebben nu ook betere geweren, namelijk de MP5 in plaats van de Tec-9. Ik zal even wat screens maken. EDIT: Je moet klikken op de plaatjes om ze te vergroten. Veel plezier ermee. Bewerkt: 10 november 2006 door BaasB Reageren
remco_17 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 dat had ik laatst ook, rete lang gezeten om al die graffiti dingen te halen en ik merkte niks van reward. maar als je terug gaat naar grove street, het huis waar je in begonnen bent zie je in de keuken bij die diskette waar je saved 4 wapens. Dat is je reward. Reageren
M__K Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 okee bedankt voor de info huh ik kom nu net een paar van me hommies tegen maar se lopen of gewoon met uh,, naja dat handwapentje of met die tec-9 Reageren
60 Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 dan moet je even wachten want het komt niet meteen na als je de tag hebt bespoten Reageren
M__K Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 laaat maar ik heb se al gevonden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.