~Mario~ Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) Beste forum leden, ik had een vraag over me geluid, ik heb zelf heel wenig geluid het klinkt heel standaard allemaal mijn geluid. Ik wil nu dus geluid hebben waar ik meer mee kan, een geluid wat net echt klinkt, dat ik het verschil er tussen kan horen, dat het geluid een uitstraling heeft, en dat ik ook meer opties kan kiezen voor extra mooi geluid. Het probleem is ook dat ik nu tijdens een game dat standaard geluid steeds krijg, ik wil dat kunnen verbeteren voor games en voor me pc, maar ik heb totaal geen idee welke geluidskaart goed is. verstand heb ik niet echt van van welke ik moet nemen en welke goed is? En legt het wel aan me geluidskaart? Ik denk het haast wel want me boxen zijn nog supergoed. Kan ik de boxen trouwens wel behouden als ik een nieuwe geluidskaart zou nemen? Met vriendelijke groet, Mario Bewerkt: 10 november 2006 door ~Mario~ Reageren
Blastov Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 De X-Fi geluidskaarten van Creactive doen het erg goed, word tevens goed ondersteund met de nieuwe games. Voor zover ik weet is de goedkoopste van ong. €100 de Creactive X-Fi Extrme Music. Je oude boxen kun je trouwens gewoon behouden, die kunnen gewoon op een willekeurige geluidskaart. Klik. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 10 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2006 (bewerkt) 100 euro lijkt mijn toch wel wat prijzig, ik heb er ook gezien van het merk trust, deze waren 30 euro, zijn die slecht dan? Bewerkt: 10 november 2006 door ~Mario~ Reageren
Ventivis Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 1. Vermijd te allen tijde Trust. 2. Mocht je toch met Trust in aanmerking komen, ren gillend weg. 3. Nee, een geluidskaart van €30 zal niet veel beter presteren dan je huidige geluid. 4. Je hebt al een X-Fi vanaf €70 (wel een OEM versie), dus even doorsparen is wellicht een goed plan. 5. Je huidige speakers kun je inderdaad houden, maar als je echt beter geluid wilt zijn die waarschijnlijk ook aan vervanging toe. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik heb bij een Computer zaakje gezien dat je voor 60 euro. 4 boxen krijg. En een mooie Subwoofer. Dus hopelijk heb je hier iets aan. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ja kijk ik heb bij dixons deze gezien: Klik Is deze goed denken jullie, want wat is er aan deze zo extra? Bewerkt: 11 november 2006 door ~Mario~ Reageren
Ventivis Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) 1. Vermijd te allen tijde Trust.2. Mocht je toch met Trust in aanmerking komen, ren gillend weg. Trust moet je echt boycotten. Het is zo ongeveer het slechtste B-merk (samen met Sweex, Q-Tec, X-Gear etc.) dat er is. Bewerkt: 11 november 2006 door Ventivis Reageren
~Mario~ Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik heb er ook 1 van E tech gevonden voor maar 10 euro, dan heb je dit erbij: Specificaties: * Sound card 64 bit. 2 front en 2 rear speakers, 1 Subwoofer, 1 microfoon en 1 line in connectie Dolby Surround * PCI Plug en Play (PnP) * Full-duplex Afspelen en Opnemen * 2 front en 2 rear speakers, 1 Subwoofer, 1 microfoon en 1 line in connectie * Ingebouwde 32 Ohm oortelefoon aansluiting * C-Media 8738 chipset * 16-bit full duplex CODEC, 32-bit PCI bus master. * 3D aditional audio en directSound 3D & A3D * Game/Midi Port en Legacy audio SB ondersteuning * Voor Windows 95, 98, ME, 2000 and XP * Drivers voor Windows 95, 98, 98SE, ME, NT4, 2000, XP, 2003 Wat is hier zo goed aan volgens jullie, want ik heb er totaal geen verstand van. Reageren
Marius Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Als je een geluidskaart wilt hebben dan moet je een X-Fi kopen. X-Fi zijn de beste geluidskaarten die er beschikbaar zijn. De laatste games maken juist ook gebruik van deze kaarten, denk hierbij aan GTA SA, BF 2, Quake 4 en nog veel meer. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ja kijk ik heb bij dixons deze gezien: Klik Is deze goed denken jullie, want wat is er aan deze zo extra? jah die kan wel aardig zijn, maar ik denk dat je toch beter een van een euro of 10 tot 20 meer kan kopen. en het is belangerijk dat je een 24-bits neemt, net iets beter dan 16 bit. of mischien een nieuw speakersetje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.