Jump to content

driving school

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik bij die 360 w+s+a indruk, gaat die auto heel erg langzaam en haal ik hem niet in 10 seconden. wat doe ik fout/hoe kan ik dit oplossen

Geplaatst: (bewerkt)
als ik bij die 360 w+s+a indruk, gaat die auto heel erg langzaam en haal ik hem niet in 10 seconden. wat doe ik fout/hoe kan ik dit oplossen

Als ik me niet vergis, is het W + S + pijltjes toets naar links/pijltjes toets naar rechts. Maar als dat niet werkt, kun je het volgende doen: Je kunt je savegame op dit forum zetten, zodat iemand de missie voor jou kan halen. :) Ik zal even wat screens maken om uit te leggen hoe je je savegame op het forum kan zetten.

EDIT: Eerst ga je kijken in welk slot je savegame staat. Een slot is zeg maar de plaats waar de savegame staat. Dit klinkt een beetje vaag, dus heb ik even een plaatje gemaakt:

slotsag0.png

Stel dat jouw savegame dus de bovenste in de lijst is, dan staat die savegame in slot 1. Staat jouw savegame op de tweede plek van de lijst, dan staat die savegame in slot 2. Enzovoort. Oke, je weet nu in welk slot je savegame staat. Nu ga je de savegame uploaden. Als je op GTAForum een post aan het maken bent, staat er onder het witte typvlak waar je de post in typt, een ding om bestandjes te uploaden. Ik het het hierover:

uploadendg4.png

Klik op Bladeren..., ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Nu zie je in die map als het goed is deze bestanden staan: GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b. Dat zijn de savegames. Hoe weet jij nou welke savegame je moet uploaden? Dat is heel simpel:

Staat je savegame in Slot 1? Dan upload je GTASAsf1.b

Staat je savegame in Slot 2? Dan upload je GTASAsf2.b

Staat je savegame in Slot 3? Dan upload je GTASAsf3.b

Staat je savegame in Slot 4? Dan upload je GTASAsf4.b

Staat je savegame in Slot 5? Dan upload je GTASAsf5.b

Staat je savegame in Slot 6? Dan upload je GTASAsf6.b

Staat je savegame in Slot 7? Dan upload je GTASAsf7.b

Staat je savegame in Slot 8? Dan upload je GTASAsf8.b

Als je een savegame hebt gekozen, klik je op Deze bijlage toevoegen:

uploaden2ba7.png

Nu ga je verder met je bericht, en je plaats het als je er klaar mee bent.

Succes. :)

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)

Je houd de verkeerde knopjes ingedrukt. Je moet namelijk met de linker en rechter pijltoets een draai maken. Met de A en D wil dat niet, je gaat dan te sloom. Als het goed is wel het met die pijltjestoetsen makkelijk in 10 seconden.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Uhhm 100% is goud dus je kunt al naar de volgende :puh:.

Je kunt al naar de volgende met brons, maar hij wilt waarschijnlijk graag goud halen. Ik denk dat hij bedoeld:

Final Heading: 100%

Final Position: 70%

Damage Penalty: 0%

Overall Score: 85%

Met andere woorden, hij heeft op zijn hoogst 85% voor deze opdracht, en dat is niet genoeg. Je moet precies dezelfde positie aan het einde hebben als aan het begin. Dit vergt wat oefening, en misschien wat geluk. Klik hier voor een filmpje waarin de oefening met goud wordt afgesloten.

Geplaatst:
moet je trouwens voor de 100% completion alles goud halen?

Nee hoor, je moet alle scholen voltooid hebben, maar daarvoor is brons genoeg.

Geplaatst:

Misschien iets leuks om aan toe te voegen. Het maakt wel een beetje uit hoe je de Driving School afsluit. Als je hem met alles goud afsluit zul je natuurlijk meer driving-skill hebben. Als je bijvoorbeeld alles op zilver hebt, zal dat weer wat minder zijn. Maar er is nog iets, als je namelijk overal goud ophaalt zal er een mooie auto voor de driving school komen:

• Als je op alle onderdelen minimaal brons hebt zal de Super GT op de parkeerplaats naast de Driving School komen.
  • Als je op alle onderdelen minimaal zilver hebt zal de Bullet op de parkeerplaats naast de Driving School komen.
  • Als je op alle onderdelen goud hebt zal de Hotknife op de parkeerplaats naast de Driving School komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...