Jump to content

windows movie maker


$NeoSyp$

Recommended Posts

Hallo... :-(

Ik ben nu klaar met het opnemen vvan CSI: SF! Hoera! Maar nu wil ik hem uitbrengen op mijn eigen PC (met windows movie maker) maar nu krijg ik een fout, wat ik ook doe! er staat:

"WMM canoot save the movie to the specified location. Verify that the original source files used in your movie are still available, that the save location is still available and that there is enough disk space."

Dit is allemaal goed voor zover ik zie. Het vreemde is, als ik een groot deel van mijn film weghaal, doet ie het wel, maar dan heb ik er niets aan... ik heb geprobeerd of er een fout bestand tussen zit, maar als ik maar een klein stuk verwijder doet hij het niet...

ik heb bij 'more save options' hele lage resolutie gezet, zodat ie nog maar van 186MB naar 24 MB gaat, maar dat werkt ook niet... :-(

Het zou erg jammer zijn voor mij (zoveel werk voor niets) en voor jullie(lang wachten voor niets) als hij het niet zou doen! Opnieuw installeren van moviemaker werkt ook niet...

Link to comment
Delen op andere websites

nee niets ontbreekt, zeker weten

ik heb ook met google.pt gezocht, en ik kreeg berichten van mensen die dit ook hadden, en volgens mij lag het aan movie maker zelf... maar de oplossing kon ik niet vinden (re-instal werkt niet)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Naar andere pc kopieren zou toch niet werken, mijn broer heeft het ook gehad(Ook met een filmpje van met bestanden van paar GB). Percies dezelfde foutmelding, we hebben van alles geprobeerd, andere pc gekopieërd, alle opties nagelopen, niks hielp. Toen heeft mijn broer hem maar opnieuw gemaakt. :cab: Maar als je het toch kunt vinden, laat het me weten, kan nog wel is van pas komen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb onmogelijk tijd om hem nu nog opnieuw te maken...

jammer, maar ik denk dat ik een geweldig idee heb, ik speel die film gewoon af in movie maker, neem datr op met fraps en voila! het geeft mindere kwalitiet maar er is tenminste een film.

hopelijk werkt het :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb onmogelijk tijd om hem nu nog opnieuw te maken...

jammer, maar ik denk dat ik een geweldig idee heb, ik speel die film gewoon af in movie maker, neem datr op met fraps en voila! het geeft mindere kwalitiet maar er is tenminste een film.

hopelijk werkt het :cya:

Ik denk dat kwaliteitsverlies wel meevalt. Als je alles op hoge FPS zet etc.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem op 10fps gezet, en nu ik hem afspeel(wat ik heb opgenomen) krijg ik een heel vernseld filmpje...de grafische kwaliteit is niets mis mee, maar denk dat hij erg gaat stotteren...

EDIT: ik neem nu opnieuw op met het hoogste, 30 fps, maar ik heb niet veel hoop erin...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...