Die-hard Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Dit zou een oplossing moeten zijn, in de Engelse support staat deze uitleg inclusief jou error, dit is de Nederlandse support voor dat probleem. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Dit zou een oplossing moeten zijn, in de Engelse support staat deze uitleg inclusief jou error, dit is de Nederlandse support voor dat probleem. bedankt ik ga het meteen proberen als ik thuis ben (ben nu weg, mag pas weer morgen op PC...) Reageren
PB_soldier Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 kun je hem niet omzetten in ander formaat in mp4 ofzoiets? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Je kunt met Moviemaker een filmpje niet anders opslaan als WMV dacht ik. Mvg, Flitskikker Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) nee, ik heb een plan. ik ga het project kopieeren naar een ander video-edit programma hoelijk werkt het... HET IS OPGELOST! IK HAD AL EENS GEPROBEERD OM DE FILM IN TWEEEN TE SPLITSEN, ZONDER RESULTAAT, MAAR VANDAAG PROBEERDE IK HET WEER, EN DEED HIJ HET WEL...(hoewel in een keer nog steeds niet kon... Bewerkt: 14 november 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.