M__K Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ff een vraag hoe weet je of je de Photo-Opportunity heb want als ik bij Photo-Opportunity 3 een foto van dat dingetje maakt geeft hij niks aan ? Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ff een vraag hoe weet je of je de Photo-Opportunity heb want als ik bij Photo-Opportunity 3 een foto van dat dingetje maakt geeft hij niks aan ? Dan moet je de PO misschien even anders in beeld nemen, vanaf de andere kant ofzo. Je moet het gewoon een paar keer proberen. Reageren
M__K Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ja ik ben er nu gewoon naast gaan staan... en toen deeed hijj het wel Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 jah raar is dat. gewoon je positie veranderen en klaar. (dat moeten ze verbeteren.) Reageren
PB_soldier Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 ik heb het bij heel wat PO geprobeerd maar het werkt bij mij niet egt ik heb sa op de xbox maakt dat misschien verschil lijkt me niet tog? Reageren
Bling Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Misschien heb je de Photo Opprotunity niet goed in beeld, het is belangerijk dat hij goed in beeld komt. Om dit te doen moet je zover mogelijk inzoomen op de Photo Opportunity zodat je het ronddraaiende, blauwe iccoontje goed in beeld hebt. Als je dit gedaan hebt neem je de foto en zo moet het als het goed is lukken. Voor meer informatie over de Photo Opportunity's kun je ook hier even een kijkje nemen. Hier staan screens van alle Opportunity's, hierdoor kun je een beetje zien waar je moet richten. @ Bericht hieronder, dit bericht was niet aan jou bedoeld maar aan 'PB soldier' in het bericht boven mij. Hij had namelijk ook een probleem met de Photo Opportunitie's. Bewerkt: 15 november 2006 door Bling Reageren
M__K Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Misschien heb je de Photo Opprotunity niet goed in beeld, het is belangerijk dat hij goed in beeld komt. Om dit te doen moet je zover mogelijk inzoomen op de Photo Opportunity zodat je het ronddraaiende, blauwe iccoontje goed in beeld hebt. Als je dit gedaan hebt neem je de foto en zo moet het als het goed is lukken. Voor meer informatie over de Photo Opportunity's kun je ook hier even een kijkje nemen. Hier staan screens van alle Opportunity's, hierdoor kun je een beetje zien waar je moet richten. jah weet het... maar ik heb se nu al allemal uit gespeeld... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.