Jump to content

driving school

Recommended Posts

Geplaatst:

1) ik moet nog 2 voor goud in driving school. Bij burn and lap ben ik altijd op 36 seconden binnen en heb altijd rond 95% totaal score en 0% damage. Ik weet niet wat ik fout doe???

2) bij de alley oop maak ik altijd 1 hele draai om lengte as, maar ik land of ove de kop of hij staat niet recht. hoe kan dit?

Geplaatst:
1) ik moet nog 2 voor goud in driving school. Bij burn and lap ben ik altijd op 36 seconden binnen en heb altijd rond 95% totaal score en 0% damage. Ik weet niet wat ik fout doe???

2) bij de alley oop maak ik altijd 1 hele draai om lengte as, maar ik land of ove de kop of hij staat niet recht. hoe kan dit?

Deze 2 onderdelen kan ik ook nooit echt halen. Bij Burn and lap moet je het in ieder geval vooral hebben van je rem. De kunst is om hard te rijden, maar weer op tijd te stoppen. Wat ik altijd wel doe; de buitenbocht van een bocht nemen, anders raak je die pionnen weer. Richt je trouwens wel alleen op het parcour, niet op de tijd. Dan gaat het waarschijnlijk fout.

Bij die 2e oefening haal ik meestal ook niet hoger als brons. Ik houd altijd de LeftMouseButton ingedrukt. Naar mijn idee kan ik dan de draai beter maken, ik raad je aan dat ook eens te doen. Als je dat doet gaat de camera achterover leunen, en lijkt het alsof je sneller gaat.

Tot slot, check »deze« site eens voor filmpjes. Daar word alles voorgedaan en kun je alles aandachtig bekijken. Heel veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...