Dx11 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Maar dat lukt me dus voor geen meter, alleen de 1e en 2e heb ik zilver gekregen en zit nu vast bij de missie waarbij je met de bashee rondjes moet rijden. ik had in een ander topic 1 filmpje gezien hoe je goed moet halen, zijn er van alle missies zulke filmpjes? bedankt voor de hulp. ps savegames posten heeft geen nut ik heb sa op de xbox. Bewerkt: 11 november 2006 door DX11 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Maar dat lukt me dus voor geen meter, alleen de 1e en 2e heb ik zilver gekregen en zit nu vast bij de missie waarbij je met de bashee rondjes moet rijden. ik had in een ander topic 1 filmpje gezien hoe je goed moet halen, zijn er van alle missies zulke filmpjes?bedankt voor de hulp. Ja hoor, kijk maar eens op deze site. Voor de gewone missies kan je hier kijken (dezelfde site), en voor de zij missies hier. Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Maar dat lukt me dus voor geen meter, alleen de 1e en 2e heb ik zilver gekregen en zit nu vast bij de missie waarbij je met de bashee rondjes moet rijden. ik had in een ander topic 1 filmpje gezien hoe je goed moet halen, zijn er van alle missies zulke filmpjes?bedankt voor de hulp. Ja hoor, kijk maar eens op deze site. wat een geweldigge site! heb ze nu bijna allemaal goud!!! superbedankt! Bewerkt: 11 november 2006 door DX11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.