Crankeye Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Mooie kleuren gebruikt jongen, echt mooi! Ik vind de background toch weer wat default, voor iemand die vaak met C4D's werkt... Ik vind hem voor de rest wel mooi, ook hoe fel de kleuren en de glans op zn lijf zijn... Het enige wat me niet bevalt is dat hij me uitdaagt 9/10 P.S. Wil je pls me nieuwe Sig ff raten?? Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 mooi gedaan (ik zou hejt egt nooit kunnen (met me paint)) lord of war jij krijgt een 9.5/10 en de jouwe is ook mooicrankeye jij krijgt eene 8.5/10 Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Mooi gedaan. Ik vind dat glans over z'n lijf echt vet. Hoe maak je zoiets? Er is ook mooie C4D gebruikt, mooie achtergrond. Eigenlijk gewoon vet goed. De text is er ook mooi ingemaakt. Had misschien nog wel wat mee gedaan kunnen worden. Ik vind het wel een 9.5/10 waard Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Mooi gedaan. Ik vind dat glans over z'n lijf echt vet. Hoe maak je zoiets? Waarschijnlijk heeft hij de render geduplicated. Dan naar Filter -> Blur-> Gaussian blur geweest. En dan de blend mode Lighten, dan krijg je denk ik zoiets in die aard. Ik zal eens deze sig rap raten. Ik hou van deze sig, hij spreekt me érg aan! Ik vind hem PERFECT gewoonweg. Misschien dat je de text nog ietsjes beter kan doen, zelf weet ik ook niet hoe. Misschien overlay? De render ontploft door die C4D die je uit zijn vuist laat komen. De linkerkant is er weinig C4D gebruikt, maar dat komt omdat hij zijn andere vuist , rechts van de sig, naar omhoog steekt. De background is mooi, een klein beetje gebrusht denk ik. Het is ook goed gefocust op de render, de achtergrond ontploft ook! Een 96% voor jouw prachtige signature! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.