[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Hoi wij zijn bezig met een mod voor SA en als we dan de Trein goed willen laten lopen moeten we een Path aanpassen nu weet niemand van ons modteam hoe dat moet dus zet ik maar een nieuw topic op met de vraag: Hoe moet je de path voor de trein in SA veranderen?? B.V.D. [NL]BoBo[FRL] Bewerkt: 11 november 2006 door [NL]BoBo[FRL] Reageren
Blastov Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 \GTA San Andreas\data\Paths daarin staan tran.dat en train2.dat ik vermoed dat dat ze zijn. De bestanden bevatten gewoon een hele rap coordinaten achter elkaar, ik ben benieuwd of jullie dat gaat lukkken. Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Maar hoe zit het als je gewoon verkeer en mensen op de straat wil hebben? Moet je dan een nieuw bestand aan maken met heel veel coördinaten en andere info? Ik had toch ooit gehoord over een tool hiervoor? Weet iemand er een? Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Maar hoe zit het als je gewoon verkeer en mensen op de straat wil hebben? Moet je dan een nieuw bestand aan maken met heel veel coördinaten en andere info? Ik had toch ooit gehoord over een tool hiervoor? Weet iemand er een? Er zijn verschillende Total Conversion mods die dit kunnen inderdaad door middel van een tooltje (anders zou het onbegonnen werk zijn) die nodes.dat bestanden aan kan maken (Zie map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\Paths). Deze tool is nog niet vrijgegeven dus voor jou zit er niks anders op dat wachten totdat de tool te downloaden valt. Reageren
Nickonly Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Als die tools nog niet vrij gegeven zijn, hoe komen zij er dan aan? Zelf gemaakt? Dat zou erg knap zijn dan. Reageren
Blastov Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Net wou je nog trein paths in sa en nu wil je ped\car paths ? Die tool heeft nog bijna niemand, dus ook jij kan er niet aan komen, we hebben hem trouwens niet zelf gemaakt. Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 wij willen het liefste als eerste de trein paths en daarna de car/ped paths dat zou het mooist zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.