Jump to content

100% SaveGame X-Box

Recommended Posts

Geplaatst:

He,

Mijn zus heeft GTA-SA op de X-Box en wij vragen ons af of er ook een mogelijkheid is om een 100% SaveGame op de X-Box te krijgen?

Zoja, hoe doe ik dit en waar download ik dit?

Heul erg bedankt!

grzZ :cya:

Geplaatst:

Volgens mij kan het niet (op de playstation toch niet , dus ik veronderstel op de xbox ook niet).

Misschien kan het wel op een illegale manier, maar dan mogen we je er toch niet mee helpen als het illegaal is.

Geplaatst:
misschien kan het door je pc aan je xbox te koppelen ofz? ben ook wel benieuwd eigenlijk

lijkt me niet, op sommige punten is gta voor de pc heel anders dan voor de Xbox/PS2.

Geplaatst: (bewerkt)

Even een googletje gedaan voor je, omdat ik het antwoord niet wist, maar misschien een vaag vermoeden had. Ik kwam uit op een door mij wel gewaardeerde site, die wat savedgames had. Hier is een link ernaartoe. Dit vertelt mij dat het wel degelijk mogelijk is, alleen is de vraag nog hoe :).

Zoals ik al zei, een vaag vermoeden, en dat blijkt waar. Zie alhier een beschrijving van de XBox versie van Action Replay Max. Een quote die hier van toepassing is:

To access Action Replay’s cheats, simply load a Powersave from your PC onto Action Replay’s specially enhanced 8MB memory card. You do this by inserting the memory card into the supplied docking station, which is connected to your PC’s USB port. Now you can move both Powersaves and regular saves to and from your Action Replay memory card using the slick PC software supplied.

Met andere woorden, Je kan zowel 'Powersaves' als normale 'saves' via de memory card die je bij de CD krijgt de saved games gaan spelen.

Deze CD is trouwens ook wel te koop bij een winkel als MediaMarkt of Bol.com. Dus voel je vooral niet gedwongen het via de link te kopen, dat is puur ter informatie.

In het geval van een 100% saved game zou je dan die van de eerst gegeven site kunnen proberen (onderaan), alleen zitten daar 2 mogelijke problemen aan. Eerst is er de versie van je SA (v1 of v2), en misschien regio problemen (VS en PAL). Dat moet je maar even kijken.

Edit: Volgens mij werkt het ook wel op een zelfde manier op de PS2, voor diegenen die eraan twijfelden.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

koop een usb port voor je xbox en download de save game van iemand die hem 100% heeft en die hem op internet wil zetten. plaats hem dan op je usb schijf gaan naar je software en kopie:er hem naar je sa map dan moet het werken.

peace out

Geplaatst:
Volgens mij kan het niet (op de playstation toch niet , dus ik veronderstel op de xbox ook niet).

Misschien kan het wel op een illegale manier, maar dan mogen we je er toch niet mee helpen als het illegaal is.

Dit kan op de playstation ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...