Crankeye Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Deze had ik gisteren nog gemaakt... Rates please? Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) mooi gedaan niet overbelicht en nie zo druk net als die andere van jou deze is eg tmooier en dat harnas staat er ook wel vet bij crankeye je krijgt van mij een 8/10 [NL]BoBo[FRL] Bewerkt: 11 november 2006 door [NL]BoBo[FRL] Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Mooi gemaakt Goede C4D, al had ik ff de kleur veranderd, want oranje past niet echt bij rood snappie? Verder goed gemaakt. 8.5/10 Reageren
Achille Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Als ik jou was zou ik die C4d aan de linkerkant de opacity van verminderen. Jammer genoeg een erg 'Low Quality Render' . Er is niet genoeg aan de achtergrond gedaan.. Ik vind het meer C4d erop en render en border en klaar maar dat zal wel aan mij liggen Een 6.2 voor deze... Reageren
Crankeye Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ik heb op het Harnas een paar effects gedaan, eerst filter dat het iets lichter en smudgerer ( ) word en daarna een Crosshatch effect... Ik heb inderdaad niet erg veel met de C4D's gedaan, want daar ben ik nog niet zo bekend mee,, Ik vind het verder niet zo slecht ondanks de linker C4D, ik zal kijken of ik die kan veranderen. Mvg, Crank Kan iemand hier een slot op doen? Ik wil een nieuw topic maken. >>> Door .Levi.: Hier hoeft geen slot op. Je mag altijd een nieuw topic aanmaken ( Max 2 per dag). Ook mag je als je wilt in hetzelfde topic iets showen (dit kun je beter doen als het onderwerp met elkaar te maken heeft. Dit topic gaat dus niet op slot. Leden kunnen dan nog gewoon reageren op jou signature.<<< Bewerkt: 12 november 2006 door .Levi. Reageren
Achille Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik zie dat je mijn advies hebt opgevolgd en het ziet er nu veel beter uit! Niet meer overbelicht, en de render is nu veel beter te zien nu is het een 7,3 waard! Alleen de render mag wel ingeblend worden Bewerkt: 12 november 2006 door Achille Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.