pierkes Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik wil een missie maken waain ik lance moet vermoorden zonder dat hij mij vermoord Reageren
Siempie Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik wil een missie maken waain ik lance moet vermoorden zonder dat hij mij vermoord Lol Die is ook wel leuk Ikzelf zoek een missie waarin in je een wagen af moet schudden... Reageren
Flotje Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 Tja, als je het werklelijk zo simpel wil hebben, dan kan ik dat wel maken: Dat gewoon Lance ergens zit op een bankje of zo, en dat je dan hem kan vermoorden of zo... Of dat hij dan nog ff wegrent:P Dat is 10 minuutjes werk;) Reageren
pierkes Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Maar hoe doe je dat dan?? Reageren
Flotje Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Nou, hangt ervanaf of je al kunt scm modden... Je moet eerst met de IMG tool de naam van Lance' model vinden (of naar andere scripts kijken). Dan moet je zijn model laden, en op een coordinaat neerzetten. Voor het goede kun je een bankje zoeken, zijn Z-angle goedzetten, en zijn houding aanpassen (het word een heel werk om de zit-houding te vinden:P). Dat is in feite alles, je kunt nog zorgen dat er een actor $lance kill player_char script in zit... Dan vecht hij terug. Zorg dat je geen loop hebt waarin lance steeds gespawned word, dan loopt het spel vast. Reageren
pierkes Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Kun je bv een klein voorbeeld geven (kan (nog niet zo goed) SCM-modden) Je moet er geen opcodes bijzetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.