kees1991 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 moi. mijn pa die heeft bets veel verstant van websites. nu heb ik een template gemaakt. maar hij vint het letter type niet mooi. nu heb ik dus een template met mijn mooie letter type en een met een lettertype die hij beter vint. nu vraag ik aan jullie 2 dingen. 1: wat vinden jullie van mijn template 2: welke vinden jullie beter. de eerste of de 2e dit is de eerste die vint ik het mooist en dit is de 2e die vint mijn pa beter ik hoor graag dingen die ik kan verbeteren. maar ga het niet af kraaken. want dit is mijn eerste. Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Beste kees1991: 1: Ik vind je template erg mooi! Het geel met die witte sier streepen heb je mooi gedaan en het past goed bij de gele achtergrond! 2: Ik zelf vind naar mijn mening de tweede beter daar heb je duidelijke tekst, bij de eerste is het wat te veel sier waardoor het toch weer wat onduidelijker wordt. Succes nog! Groet gammie Reageren
Crankeye Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik vind ze allebij niet zo mooi, sorry... Ik vind dat je wel iets meer aan het Lettertype kan doen... ALS je op onze rates afgaat zeg ik: de 2e Reageren
.Antonio Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ze zijn een beetje te licht. Dat is neit heel mooi. Maar ik vind persoonlijk de 2e mooier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.