Jump to content

word nooit aangevallen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik had een vraagje over mijn VCS want als je busnisses hebt overgenomen dan hoor je toch te worden aangevallen door verschillende gangs?

want dit is nog nooit bij mij gebeurt en ik ben inmiddels al op het 2e eiland.

is dit een fout in mijn spel of kan dit?

alvast bedankt,

Geplaatst:

Ik weet niet hoe veel je al hebt overgenomen hebt maar bij overnames verhoog je alleen maar de haat van een gang naar je toe, als je niet al te veel overneemt en overneemt van de gang waarmee je op dat moment in het hoofdverhaal mee bezig bent wordt je inderdaad niet aangevallen. Wil je het zeker weten neem dan wat zaken over van de sharks, als het goed is vallen ze je dan de ene na de andere keer aan, succes!

Geplaatst:

Dat si inderdaad waar

ik word ook heel weinig aangevallen maar ik neem wat zaken over van the sharks en meteen word ik aangevallen. kijk t is geen ramp want zo'n aanval stelt niks voor je hebt ze zo dood maar ej moet wel een miterieur hebben anderrs dan be je de lul.

btw ik heb de nederlandse versie maar t is me nog neit gelukt om een hoer op te halen

ze lopen gewoonlangs me auto

is die beveiligd ofzo

Geplaatst:

bedankt,

Ik heb geen flauw idee wat die hoeren betreft, maar het is wel veel lastiger met VCS om een geschikte ''neuk'' plek te vinden, eerder je eindelijk een plek hebt gevonden waar ze wil neuken dan ben je al 3000 euro kwijt.

Geplaatst:

:*D

Hallo,

Ik had een vraagje over mijn VCS want als je busnisses hebt overgenomen dan hoor je toch te worden aangevallen door verschillende gangs?

alvast bedankt,

soms duurt het idd heel erg lang tot dat je weer word aangevallen maar je zal zien dat als je weer heel snel achter elkaar bedrijven overneemt dat je dan weer snel aangevallen word :*D

ps:spreekt uit ervaring

Geplaatst:
Hallo,

alvast bedankt,

soms duurt het idd heel erg lang tot dat je weer word aangevallen maar je zal zien dat als je weer heel snel achter elkaar bedrijven overneemt dat je dan weer snel aangevallen word :*D

je hebt helmaal gelijk als je een bedrijf bouwt ofzoo of overneemt zullen de ander gang's je kontstant aanvallen

Geplaatst:

Hallo,

alvast bedankt,

je hebt helmaal gelijk als je een bedrijf bouwt ofzoo of overneemt zullen de ander gang's je kontstant aanvallen

vooral als je nooit word aangevaLLEn is het een goede aanrader om de gang van de mendez brothers the sharks aan te vallen in hun bedrijven ze zullen vraak nemen en dus jou ook an vallen en hoe vaker jij dat doet doen hun het ook

het is ook een tip om als je word aangevallen er ook echt heen te gaan en je zelf niet dood maken of save-en anders komen ze na een tijdje niet meer terug :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
hier ook hele tijd aanvallen

en wat die hoeren betreft die neuk je wel maar je je voor ze parkeren

dit is idd waar en je moet zo ver mogelijk af zijn van de bewoonde wereld anders is de hoer en jij zelf bang om gespot te worden en zzal ze als je dat niet snel doet uitstappe

EDIT: en drughii je **** taalgebruik mag wel iets dimmen

Bewerkt: door Speciial_marc.5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...