Mb. Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hallo Forummers Ik wist niet waar ik dit moest posten, dus dan post ik het maar hier Wie kan er voor mij, als hij/zij er tijd/zin in heeft, de Aston Martin DB9 en Ford GT vanuit NFS:MW converteren naar GTA:SA? Van de DB9 staan mods op het internet, maar die zijn lelijk/onrealistisch. Van de Ford GT staat ook 1 mod op het internet, maar die is wel mooi, alleen hij is veel te hoog, en de banden kloppen niet. Wie van jullie kan/wil mij helpen? Degene die dit voor mij wilt doen is een meester Reageren
Mb. Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Niemand weet hoe dit moet? Bewerkt: 11 november 2006 door Mb. Reageren
SWYV Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 heb geduld vriend, er ijn maar 2-4 mensen die dat kunnen op dit forum volgens me en jij krijgt die niet binnen de dag hoor, converteren van NFS MW naar GTA SA is niet gemakkelijk hoor, het is een heleboel werk!! Reageren
Mb. Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 heb geduld vriend, er ijn maar 2-4 mensen die dat kunnen op dit forum volgens me en jij krijgt die niet binnen de dag hoor, converteren van NFS MW naar GTA SA is niet gemakkelijk hoor, het is een heleboel werk!! Sorry :$ Weet jij wie die mensen zijn? Als je het niet weet is het niet zo erg, ik kan nog wel wachten Reageren
Velaro Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Matiscus heeft verstand van converteren en kan het goed, maar ik denk niet dat hij op het moment tijd heeft. Hij is namelijk al bezig met een Peugeot 206 Tuned uit Need For Speed: Most Wanted te converteren, dus je zal nog even geduld moeten hebben. Dan is nog maar de vraag of hij er zin in heeft. Je kan eens een PM naar hem sturen, en het hem vragen. Reageren
SWYV Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Velaro WTF, die Peugeot van matiscus is niet uit NFS MW maar andere NFS heb ik gehoord geloof van NFS 4 enne mensen die dat kunnen - Matiscus - DaBeast - Mickey - en mij (niet zo professioneel maar weet hoe het moet (heb niet zoveel zin daarin, doe het vooral uit plezier) Reageren
Jorair Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ik heb misschien de oplossing voor je ford GT gevonden, ik heb op internet een mod gevonden waar de GT zeer realistisch uitkomt en niet hoog op zijn wielen staat: directe link. Ik hoop dat je hiermee tevreden bent. Jorair Reageren
Velaro Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Nu Jorair een mooie GT heeft gevonden voor je, heb ik even gekeken voor een Aston Martin DB9 uit Need for speed: Most Wanted. Ik heb een geconverteerde AM gevonden op Grand Theft Auto Files, en je kan hem nog mooi tunen ook. Hier kan je hem downloaden. Reageren
Mb. Geplaatst: 15 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Bedankt voor jullie Replies. De Ford GT: Dat is de enige Ford GT die tot nu toe gemod is. Die heb ik ook gehad, de wielen zijn veel te groot, en de achterkant komt te hoog uit. De Aston Martin: Die heb ik ook al gehad. De auto is in-game heel er platgeslagen, en de handling klopt ook niet. Het tunen ervan wil ik niet eens proberen, ik wil ze gewoon standaard Reageren
mickey Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Hey, Ik wil dit wel voor je proberen, maar ik kan je (helaas) niet beloven dat het eruit ziet zoals jij wilt. Ook weet ik niet zeker of het me wel lukt, aangezien elke MW auto anders opgebouwd is, maar ik denk het wel. Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan een PM. (met eventueel ook MSN erin) Vriendelijke Groeten, Mickey Bewerkt: 15 november 2006 door mickey Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Ik moet met spijt mededelen dat EA namelijk niet echt graag heeft dat wij hen models converteren. Ik het erover gehad met PW, en die zegt dat het helaas niet toegestaan is. (denkt hij). Ik weet het iedereen doet het... Maar dat lijkt me geen verstandig idee... Dat is ook de reden waarom men 206 nog niet uitgebracht is. Ik heb een email gestuurt na EA omdit even uitbundig te vragen... maar tot nu toe nog geen reactie... Reageren
Crowsoul Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hmmm blijkbaar geven ze toch toestemming he Titel: 2007 Dodge Challenger Autor: EA GAMES Reageren
Puma Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Dit is de mooiste Ford-GT die ik ooit gezien heb Dan heb je ook nog deze, maar die is iets minder mooi Dit is verder nog een DB9'tje Dit is dezelfde, alleen de V2 (met erg mooie reflecties vind ik) Deze ook, alleen iets uitgebreider en met Tuning-parts En dan heb je ook nog deze, ook mooi maar ik vind die eersten het mooist. Ik hoop dat je nu hebt wat je wilde hebben, Succes nog, Grtz Puma. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.