Jump to content

Helicopters

bernt

Recommended Posts

Met die Fire Copter en Ambulance Helicopter, kan je dan daar ook geen missies meedoen?? zo me die helicopter bv menskes gaan oppikke en naar de kliniek doen? da doet er mij aan denke, in san andreas staat er op het dak van het ziekenhuis in San Fierro ook een witte Maverick, ma daar kan je natuurlijk niks extra mee doen ofzo, daarmee vroeg ik mij da af da da nu wel ging aangezien da Ambulance copter enzo noemt

Delen op andere websites

Met die Fire Copter en Ambulance Helicopter, kan je dan daar ook geen missies meedoen?? zo me die helicopter bv menskes gaan oppikke en naar de kliniek doen? da doet er mij aan denke, in san andreas staat er op het dak van het ziekenhuis in San Fierro ook een witte Maverick, ma daar kan je natuurlijk niks extra mee doen ofzo, daarmee vroeg ik mij da af da da nu wel ging aangezien da Ambulance copter enzo noemt

Daar heb je helemaal gelijk in, in de ambulance Helikopter kun je inderdaad missies doen die starten als je op het [^] drukt deze missies heten Air Rescou en je kunt er meer Health mee verdienen als je ze behaalt. De Fire Copter start direct als je erin stapt. De Ambulance Helikopter kun je vinden op het dak van het ziekenhuis in Downtown - Vice City. De Firecopter kun je vinden achter het terrein bij de enige brandweer kazerne in Downtown - Vice City daar ontvang je 500 $ voor als je het behaald. :cya:

Edit: Trouwens je signature is te groot, de maximale maten zijn 150×500px. ;)

>>> Door Dizzee: Als beloning voor Fire 'Copter krijg je maar $500. Daar zat ik in een ander topic ook verkeerd. :puh:<<<

Edit 2: Lol, ik heb de missie al wel behaald. Maar ik onthoud dat allemaal niet, daarom ging ik even naar jouw post. :puh:

Edit 3: Ja ik bedoelde in dit voorbeeld Mainland Pieter van den II! Gewoon een identificatie van waar hij hem wellicht kan vinden. :D

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

De Ambulance Helikopter kun je vinden op het dak van het ziekenhuis in Downtown - Vice City. De Firecopter kun je vinden achter het terrein bij de enige brandweer kazerne in Downtown - Vice City daar ontvang je 2500 $ voor als je het behaald. :cya:

Edit: Trouwens je signature is te groot, de maximale maten zijn 150×500px. ;)

Je bedoelt waarschijnlijk bij beide locaties Vice City Mainland. :puh:

Ik heb zojuist in een ander topic een kaartje geplaatst met de locaties van de Air Ambulance en de Fire Copter (de Hunter staat er ook bij vermeld, maar goed). Bekijk =>dit<= bericht maar eens.

Edit: Krotenkoker. :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...