bernt Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Hallo, Ik zat ff op gtawiki te kijken en toen stond er fire copter. Waar kanje die vinden heb wel de ambulance heliconpter gevonde is wel gaaf. Groeten Bernt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuiglo...City_Stories%29 Heb je daar al gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bernt Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuiglo...City_Stories%29Heb je daar al gekeken? ja maar moet ik alles gaan na zoeke:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 Blijf is met je muis op zo'n bolletje staan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maarte41 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 De brandweerheli kan je vinden achter de brandweerkazerne op het eiland waar je begint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bernt Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 november 2006 thnxs:D:D:d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Met die Fire Copter en Ambulance Helicopter, kan je dan daar ook geen missies meedoen?? zo me die helicopter bv menskes gaan oppikke en naar de kliniek doen? da doet er mij aan denke, in san andreas staat er op het dak van het ziekenhuis in San Fierro ook een witte Maverick, ma daar kan je natuurlijk niks extra mee doen ofzo, daarmee vroeg ik mij da af da da nu wel ging aangezien da Ambulance copter enzo noemt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Met die Fire Copter en Ambulance Helicopter, kan je dan daar ook geen missies meedoen?? zo me die helicopter bv menskes gaan oppikke en naar de kliniek doen? da doet er mij aan denke, in san andreas staat er op het dak van het ziekenhuis in San Fierro ook een witte Maverick, ma daar kan je natuurlijk niks extra mee doen ofzo, daarmee vroeg ik mij da af da da nu wel ging aangezien da Ambulance copter enzo noemt Daar heb je helemaal gelijk in, in de ambulance Helikopter kun je inderdaad missies doen die starten als je op het [^] drukt deze missies heten Air Rescou en je kunt er meer Health mee verdienen als je ze behaalt. De Fire Copter start direct als je erin stapt. De Ambulance Helikopter kun je vinden op het dak van het ziekenhuis in Downtown - Vice City. De Firecopter kun je vinden achter het terrein bij de enige brandweer kazerne in Downtown - Vice City daar ontvang je 500 $ voor als je het behaald. Edit: Trouwens je signature is te groot, de maximale maten zijn 150×500px. >>> Door Dizzee: Als beloning voor Fire 'Copter krijg je maar $500. Daar zat ik in een ander topic ook verkeerd. <<< Edit 2: Lol, ik heb de missie al wel behaald. Maar ik onthoud dat allemaal niet, daarom ging ik even naar jouw post. Edit 3: Ja ik bedoelde in dit voorbeeld Mainland Pieter van den II! Gewoon een identificatie van waar hij hem wellicht kan vinden. Bewerkt: 14 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) De Ambulance Helikopter kun je vinden op het dak van het ziekenhuis in Downtown - Vice City. De Firecopter kun je vinden achter het terrein bij de enige brandweer kazerne in Downtown - Vice City daar ontvang je 2500 $ voor als je het behaald. Edit: Trouwens je signature is te groot, de maximale maten zijn 150×500px. Je bedoelt waarschijnlijk bij beide locaties Vice City Mainland. Ik heb zojuist in een ander topic een kaartje geplaatst met de locaties van de Air Ambulance en de Fire Copter (de Hunter staat er ook bij vermeld, maar goed). Bekijk =>dit<= bericht maar eens. Edit: Krotenkoker. Bewerkt: 14 november 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Kan je de fire copter altijd krijgen of niet? Zo niet: wil iemand dan ff zeggen na welke missie precies je die krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 Kan je de fire copter altijd krijgen of niet? Zo niet: wil iemand dan ff zeggen na welke missie precies je die krijgt? pas na de missie van lance dat je naar het laatste eiland gaat(die lange brug over) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 en waar kan je dan die skywolf vinden want op wikigta kan ik hem niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) wat is de skywolf voor een heli ik weet niet hoe die er uit ziet kan iemand screen posten? ik kan btw maar een vliegtuig vinden zou ik jammer vinden als het er maar een was Bewerkt: 15 november 2006 door Rickos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.