Don-Corleone Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Als ik bij het golfterrein ben zie ik soms een hoer, ik vraag of ze bij mij in de auto wil komen maar als we klaar zijn gaat ze weg. Dat heb ik 2 keer gehad. Kan iemand een foto geven van hoe katie zhan eruit ziet? Dan kan ik haar herkennen want ik zie haar nooit. En zijn er misschien tijden dat ze bij het golfterrein ós? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General .<<< Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Kijk >>Hier<< eens! Mvg, MB Verder staat >>Hier<< alles over daten met Katie en wanneer ze er is. Bewerkt: 11 november 2006 door Moonbeam Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Als ik bij het golfterrein ben zie ik soms een hoer, ik vraag of ze bij mij in de auto wil komen maar als we klaar zijn gaat ze weg. Dat heb ik 2 keer gehad. Kan iemand een foto geven van hoe katie zhan eruit ziet? Dan kan ik haar herkennen want ik zie haar nooit. En zijn er misschien tijden dat ze bij het golfterrein ós? Die hoeren zie je overal lopen. Als je een auto bij je hebt vragen ze of ze meemogen naar een stille plek. Je ziet de auto wat heen en weer gaan, en dan is het over. Dit hoort gewoon standaard bij het spel, het is in ieder geval niet Katie. Maar het klopt inderdaad dat je Katie op het golterrein van San Fierro moet zoeken, hier is geen overigens vaste tijd voor. Hier is een foto van haar: Als ze een blauwe pijl boven haar hoofd heeft kan je haar aanspreken. Ze wil pas met je daten als je minimaal 75% spieren en een hoog sexappeal hebt. Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ok bedankt, ik ga er nu op letten. Heeft iemand misschien ook een foto van het golfterein? Volgens mij zit ik verkeerd:P Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Katie is te vinden linksonder op de kaart bij die licht groene vlekjes, en daar dan in de rechtsbovenhoek. >>Kaartje<< Mvg, Moonbeam Zo duidelijk? Bewerkt: 11 november 2006 door Moonbeam Reageren
Bling Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Als verduidelijking van de post van Moonbeam heb ik even een screen voor je gemaakt van het golfterrein en een kaartje waarop ik het gofterrein omcirceld heb, nu moet het als het goed is wel duidelijk voor je zijn. Zo niet, voor vragen sta ik altijd open. Reageren
Don-Corleone Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 lol ik denk dat het nu we duidelijk is:P ik ga nu even zoeken thnx! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.