snapper Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik heb een vraagje over 'Los Santos International Airport' In het boekje van GTA SA staat onder de rubriek 'zo kom je er' dit : Het is mogelijk om op het moment dat je uit de taxi stapt, al in te checken. Taxi?? Hoe geraak je daar via de taxi? En als je te voet gaat ofzo dan is die luchthaven potdicht.. je kan er nergens in.. ik wil geen vliegtuigen stelen maar ik wil gewoon eens normaal met een vliegtuig reizen, zoals vermeld staat in het bijhorende boekje van GTA.. Ik heb echt dringend hulp nodig! PS. Ik zit nog niet ver bij.. ik zit bij missie ' drive by ' Hopend op een snel en goed antwoord! Jarne Bewerkt: 11 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Ar Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 E-mail adres mag niet en je moet niet altijd het boekje geloven, van dat geloof ben ik ook moeten afstappen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hallo iedereen,Ik heb een vraagje over 'Los Santos International Airport' In het boekje van GTA SA staat onder de rubriek 'zo kom je er' dit : Het is mogelijk om op het moment dat je uit de taxi stapt, al in te checken. Taxi?? Hoe geraak je daar via de taxi? En als je te voet gaat ofzo dan is die luchthaven potdicht.. je kan er nergens in.. ik wil geen vliegtuigen stelen maar ik wil gewoon eens normaal met een vliegtuig reizen, zoals vermeld staat in het bijhorende boekje van GTA.. Ik heb echt dringend hulp nodig! PS. Ik zit nog niet ver bij.. ik zit bij missie ' drive by ' Hopend op een snel en goed antwoord! D'haene Jarne - Er staat wel meer onzin in! Je moet niet alles geloven wat in het boekje staat.... Je kan niet met een taxi reizen; dit kan wel in GTA VC; hier word je nadat je een missie hebt gefaald door dood te gaan meteen naar je opdrachtgever gestuurd. - Ik kan gewoon naar LS Int. Airport hoor, je moet gewoon naar de hoofdingang gaan. Je kan niet ECHT het vliegveld in, wel gewoon reizen. Mvg, VWO-er EDIT1: Zie dit als aanvulling op Ar's post EDIT2: Hier is het vliegveld: Klik voor vergroting Reageren
snapper Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) gewoon reizen?? dat moest ik hebben.. bedankt! waar is hoofdingang?? ik zie nergens een geel dingetje ofzo om binnen te gaan Bewerkt: 11 november 2006 door snapper Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Hartelijk welkom op dit forum! Het is verboden je E-Mail adres hier te plaatsen, gelieve dit weg te halen. Over je vraag naar mijn idee is het niet mogelijk om in een vliegtuig te gaan zoals je in bijvoorbeeld een trein gaat. Je zult hem dus zelf moeten besturen en dat doet niemand anders voor je. Volgens mij is dit meer gericht aan de 'normale' bewoner van San Andreas maar jij zal gewoon het vliegtuig moeten stelen, indien deze unlocked is. Meer informatie over vliegtuigen vind je hier. Tevens ga je meer leren over vliegen tijdens de vliegschool en als je de vliegschool succesvol hebt afgerond zullen daar enkele vliegtuigen spawnen. gewoon reizen?? dat moest ik hebben.. bedankt!waar is hoofdingang?? ik zie nergens een geel dingetje ofzo om binnen te gaan Nee, het is gewoon realistisch, maar het is niet op jouw van toepassing. Bewerkt: 11 november 2006 door Advancegta Reageren
Ar Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Nee, dat noemen ze de gamer lekker maken en ze laten voelen dat het wel degelijk kwam. Ik had hetzelfde, ik dacht dat je in GTAIII kon vliegen met een boeing omdat dat in het boekje stond, blijkt dus dat dat helemaal niet kan. edit: ik heb je nog geen eens welkom geheten op dit forum, nogmaals welkom Bewerkt: 11 november 2006 door Ar Reageren
snapper Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Het is verboden je E-Mail adres hier te plaatsen, gelieve dit weg te halen ok.. ik ben nieuw hier maar VWO-er zegt dat het wel kan?? Dus het gaat niet? Jammer.. bedankt voor jullie reacties! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 je kan wel reizen zonder zelf te sturen hoor, maar je moet eerst de tweede stad unlocken Reageren
Ar Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 graag gedaan en als je meer vragen hebt, je weet ons te vinden!!! Reageren
snapper Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 je kan wel reizen zonder zelf te sturen hoor, maar je moet eerst de tweede stad unlocken ja wat is het nu? kun je nu reizen met vliegtuig zonder zelf te sturen of niet?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ik heb nog even een kaartje gemaakt in m'n vorige post. En: WELKOM OP HET FORUM!!! En ja... je moet eerst de 2e stad unlocken; San Fierro dus....(de meest linkse stad) EDIT: Ja je kan reizen zonder zelf te sturen Bewerkt: 11 november 2006 door VWO-er Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ja, dat kan, je loopt (als je de tweede stad hebt unlocked, anders is het er niet) naar een gele marker bij een van de ingangen, vervolgens koop je in een zwart scherm je ticket, en vlieg je met een at-400 die je niet zelf bestuurd (overigens zie je jezelf wel aan het stuur, of wat een vliegtuig ook heeft). Reageren
snapper Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) ah ok.. en wanneer is linkse stad geunlockt? Bewerkt: 11 november 2006 door snapper Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ah ok.. en dan gewoon naar een airport gaan en via geel dingetje binnengaan? Precies zo'n zelfde als hoe je je huis binnen gaat... Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Die unlock je tijdens de missie van The Truth: 'Are you going to San Fierro?' Je kan al eerder na de missie van Sweet: 'The Green Sabre' Veel kan je er jammer genoeg niet.... EDIT: Ik zie ineens dat ik per ongeluk heb gedubbelpost..... Kan een moderator deze 2 samenvoegen??? Bewerkt: 11 november 2006 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.