snapper Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) ok thx! Bewerkt: 11 november 2006 door snapper Reageren
NIELS_ Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Je kan echter wel eerder naar de linkse stad, niet na de missie are you going to San Fierro, maar na de missie Green Sabre, van Sweet, als je die hebt gedaan kan je al naar de meest linkse stad(san fierro) toe, alleen veel kan je er nog niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Je kan echter wel eerder naar de linkse stad, niet na de missie are you going to San Fierro, maar na de missie Green Sabre, van Sweet, als je die hebt gedaan kan je al naar de meest linkse stad(san fierro) toe, alleen veel kan je er nog niet Veranderd hoor Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Je kan ook CrazyTrainer +151 downloaden, en dan je elke voertuig die je maar spawnen echt heel serieus . En je kan ervoor zorgen dat je voertuig fp, kp, ep, dp, bp wordt Het is te vinden op www.gta.gamigo.de. Bewerkt: 11 november 2006 door hooligun Reageren
Ar Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ja, leg dat eens uit aan een beginnende forum lid, maar dat is offtopic. >>> Door Dutchy3010: Ik heb reeds een aantal berichten uit dit topic verwijderd. Vanaf nu wil ik geen offtopic of spamberichten meer zien.<<< Edit: als je al een aantal berichten uit dit topic hebt verwijderd, waarom zet je dan niet gelijk er een slot erop? Het is maar een vraag. Want hier doe je het wel: Dit is een bump van bijna 2 jaar! Laat dit soort topics voortaan gewoon rusten. Bewerkt: 11 november 2006 door Ar Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Oke sorry voor het offtopic :$ . Ik dacht als je snel een vliegtuig wilt, is die trainer een goed manier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.