Die-hard Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Jawel, vandaag heb ik op de Wii en de playstation3 gespeeld. PS3 viel goed mee, uur aanschuifen, racegame gedaan en het stuurde goed, de vierkante triggers waren handig. Wii was cool, heel gevoelig en de jongen die tegen me speelde bewoog te hard, daardoor won ik overduidelijk. Verder op nog wat andere consoles gespeeld. Het was über. http://img176.imageshack.us/img176/5577/afb002ma6.jpg http://img176.imageshack.us/img176/8228/afb003yq5.jpg Hier zien we hoe klein de wii is. http://img237.imageshack.us/img237/7966/afb005vo0.jpg Lanparty http://img176.imageshack.us/img176/3167/afb008zg7.jpg Hier stond ik een uur aanteschuiven. Bewerkt: 11 november 2006 door Die-hard Reageren
meetlat Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 En hoe lang mogt je spelen ? 5min ? Reageren
Die-hard Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2006 En hoe lang mogt je spelen ? 5min ? Ja, zelfs iets langer. Het was echt vet. Reageren
madusa30 Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 ik denk niet dat je iets kan beoordelen in 7 minuten. mischien blijkt het wel helemaal niet leuk te zijn. Reageren
SamShine Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 You lucky . Zelf heb ik voornamelijk zin om de Wii even uit te proberen, maar als ze die controller eenmaal in mijn handen hebben stopt krijgen ze die er niet meer uit . Misschien kan je een kleine impressie schrijven en die hier posten zodat wij er iets meer over de Wii en de Playstation te weten kunnen komen uit een volledig onafhankelijk perspectief. Alvast bedankt . Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hey, Leuk voor je dat je er 5 minuten op mocht spelen Was dat de PS3 van GameKings? Want hun waren zogenaamd de enigste is NL die een PS3 hadden.. Maar goed, zijn de controllers fijn? En is het beeld en de spellen ook erg top dan, of niet zo mooi als Xbox360? Naja, je hebt in iedergeval wel geluk gehad Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hey,Leuk voor je dat je er 5 minuten op mocht spelen Was dat de PS3 van GameKings? Want hun waren zogenaamd de enigste is NL die een PS3 hadden.. Maar goed, zijn de controllers fijn? En is het beeld en de spellen ook erg top dan, of niet zo mooi als Xbox360? Naja, je hebt in iedergeval wel geluk gehad Dat van Gamekings is pure onzin. Er zijn echt wel meer gameredacties in Nederland die de PS3 even hebben gehad. Reageren
Think Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik ben vandaag naar de Game Expo geweest en heb daar eens Nitendo Sports gespeeld ( het boksspel). De playstation 3 was er ook, maar ik had geen zin om zo lang aan te shuiven. Het meeste waar ik en mijn maat op gespeeld hebben was: guitar Hero 2. Guitar Hero ruled echt , toch als je met 2 speeld. Je kon ook Gear Of Wars spelen in een Hummer limo. Reageren
Die-hard Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) You lucky . Zelf heb ik voornamelijk zin om de Wii even uit te proberen, maar als ze die controller eenmaal in mijn handen hebben stopt krijgen ze die er niet meer uit . Misschien kan je een kleine impressie schrijven en die hier posten zodat wij er iets meer over de Wii en de Playstation te weten kunnen komen uit een volledig onafhankelijk perspectief. Alvast bedankt . Zal ik eens doen straks. Hey,Leuk voor je dat je er 5 minuten op mocht spelen Was dat de PS3 van GameKings? Want hun waren zogenaamd de enigste is NL die een PS3 hadden.. Maar goed, zijn de controllers fijn? En is het beeld en de spellen ook erg top dan, of niet zo mooi als Xbox360? Naja, je hebt in iedergeval wel geluk gehad Nee, op de gamepowerexpo. Dat van Gamekings is pure onzin. Er zijn echt wel meer gameredacties in Nederland die de PS3 even hebben gehad. Inderdaad, InsideGamer heeft hem bv. ook. Ik ben vandaag naar de Game Expo geweest en heb daar eens Nitendo Sports gespeeld ( het boksspel). De playstation 3 was er ook, maar ik had geen zin om zo lang aan te shuiven. Het meeste waar ik en mijn maat op gespeeld hebben was: guitar Hero 2. Guitar Hero ruled echt , toch als je met 2 speeld. Je kon ook Gear Of Wars spelen in een Hummer limo. Ik heb dat spel gespeeld waarbij je moest schieten op verscheidene dingen.(niet met geweer ofzo). Bij boksen moest je veel bewegen, bij dat schieten van me helemaal niet, daar moest je rustig zijn. Gecontroleerd spelen was de boodschap. Dat je niet hebt aangeschoven voor de PS3 is jammer, het was de moeite waard. Bewerkt: 12 november 2006 door Die-hard Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Was dat de PS3 van GameKings? Want hun waren zogenaamd de enigste is NL die een PS3 hadden.. Moeilijk hé luisteren? Ze zeiden dat ze de eerste waren ondertussen hebben andere bladen/sites hem ook al. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.