volvoboy Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Ik heb nu die garage gekocht en het is allemaal wel leuk ik kan nu elke auto tunen maar wat kan ik veder doen ik kan geen lijst met auto's vinden die ik moet verzamelen. Wie weet wat ik er mee kan doen. Reageren
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Bij Wang Cars moet je gewoon auto's stelen. Die lijst is bij The Docks, bij die kraan waar je een auto moest stelen met Cesar. Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Als je in een auto stapt die op die lijst staat krijg je automatisch een bericht dat je deze auto kan inleveren. Reageren
volvoboy Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2004 maar er staan helemaal geen auto's in die garage maar wel er voor en waar is precies die kraan. Reageren
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 maar er staan helemaal geen auto's in die garage maar wel er voor en waar is precies die kraan. Heb je Wang Cars überhaupt al gekocht? Reageren
volvoboy Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Ja ik heb net trouwens een missie gedaan dat ik die auto moest jatten van dat meisje en toen ik dat gedaan had kreeg ik een bedrijf in beeld met chips of zo iets en nu staat er 1 auto is de showroom. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Ja ik heb net trouwens een missie gedaan dat ik die auto moest jatten van dat meisje en toen ik dat gedaan had kreeg ik een bedrijf in beeld met chips of zo iets en nu staat er 1 auto is de showroom. Hoe meer auto's je jat (en via die kraan op de boot zet) hoe meer auto's er bij Wang binnen staan. Het kan zijn dat je dat missie nog nit gedaan hebt waar je de eerste auto bij de boot moet afleveren, dat kun je ook nog geen auto's bij de boot inleveren, en komen er nog geen extra auto's bij Wang te staan. Reageren
Miche Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Kun je elke auto in die kraan afleveren en er geld voor krijgen? Of enkel auto's op de lijst? En als het enkel de auto's is op de lijst, kun je die ook meermaals inleveren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.