MartyCeha Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Kan iemand nog vertellen hoe je snel je ranking kunt verhogen?? Bij mij lukt t wel, maar erg langzaam greetz Marty Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Kan iemand nog vertellen hoe je snel je ranking kunt verhogen??Bij mij lukt t wel, maar erg langzaam greetz Marty De snelste manier is helicopters en vliegtuigen opblazen, dit leverd het hoogste aantal punten op.(30) Tip: ga naar het vliegveld en blaas net zolang vliegtuigen op tot je minstens een 3 star wanted level hebt, ga nu op een hoog punt staan waar 'gewone' agenten niet komen. Schiet vanaf hier allen Politie Heli's en opnieuw spawn'ende vliegtuigen stuk. Succes, MB Reageren
BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Kan iemand nog vertellen hoe je snel je ranking kunt verhogen?? Bij mij lukt t wel, maar erg langzaam greetz Marty De snelste manier is helicopters en vliegtuigen opblazen, dit leverd het hoogste aantal punten op.(30) Tip: ga naar het vliegveld en blaas net zolang vliegtuigen op tot je minstens een 3 star wanted level hebt, ga nu op een hoog punt staan waar 'gewone' agenten niet komen. Schiet vanaf hier allen Politie Heli's en opnieuw spawn'ende vliegtuigen stuk. Succes, MB over op dat politie drie sterren gedeelte: als je bv 6 sterren hebt en je weet daar levent van af te komen en je doet dat heel vaak schiet je ranking ook omhoog Reageren
Moonbeam Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Als dat al zo is, wat ik betwijfel, kost het heel veel tijd en hij vraagt juist om een snelle manier. Mvg, Moonbeam Reageren
Barcelona Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Hey, Je moet veel mensen killen, Voertuigen opblazen,(Politie missies werken er goed hier voor) en je kan ook met een tank veel auto's opblazen want dan kan je erg veel punten krijgen. Je krijg ook best veel punten voor als je gangsgebieden veroverd, dus veel killen en missies doen en dan kom je bij de beste rang, The king of Sanandreas Hier is een lijst van alle rangen: Playa-hater Scandalous Off-Brand Bitch-made Crackhead Vic Square Civilian Rat Snitch Dry Snitch Transformer Punk-ass Bitch Sucka Poot Butt Buster Mark Chump Trick Red-headed Peon Pee-Wee Prankster Fool Street Cat Thug Hustler Playa Playa Partner Mack Pimp Crime Partner Homeboy Homie Road Dawg Hoodsta Hard-ass 'Banger Lil' G Loc Shooter Foot-soldier Hoo-rider Soldier Hawg Gangsta Ghetto Star Monster Big Homie Boss Hawg Shot Caller OG High Roller Four-Star General Godfather King of San Andreas Succes! Reageren
[Xplode] Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Je moet ook vooral niet cheaten, daardoor gaat je rank omlaag. Kllerx Reageren
PB_soldier Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 waar kun je rank zien dan? want ik heb nog geeneen cheat gebruikt en heb al aardig wat mensen tussen 6 planken geholpen. Reageren
Preddy Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 PS2 -> Druk op Start, ga naar Stats en dan zie je het rechtsboven staan, op het plaatje rechtsboven dus . PC -> Pauzeer het spel, ga naar 'Status' en dan hetzelfde als hierboven. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Als je veel auto rijd, dan gaat je ranking ook omhoog. Dit heb ik zelf gedaan en het helpt ook nog eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.