Jump to content

Sites

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil graag sites waar je gratis liedjes kan beluisteren. Ik zelf heb er 1 gevonden.

De Sites.

Dus als jullie er een weten post hem dan hier een dan voeg ik hem aan de lijst toe.

Bewerkt: door ExploudeD
Geplaatst:

Heey,

heb hier een heleboel voor je..

• Google Video
    • Eigenlijk net hetzelfde systeem als YouTube, je zoekt een trefwoord, of de naam wan je artiest of groep waarvan je de clip wilt zien, en dan kun je indien daarvan clips zijn uit de zoekresultaten clips ervan bekijken.

• Break
    • Hierop kun je ook wel wat vinden, enkel zijn hier minder zoekresultaten te vinden tegenover Youtube of Google Video, putfile etc.

• Putfile
    • Hier kun je clips zelfs downloaden op je pc, of bekijken via windows movie maker, minder professioneel, maar zeker heel wat te vinden..

• Music Video
    • Een onbekende site vrijwel, omdat deze enkel uitsluiten muziek clips online heeft staan. Daardoor hebben ze wel veel bezoekers van muziek fans, maar is dan wel weer minder bekend dan youtube en google en putfile doordat ze enkel muziek clips op hun site willen..

• Findvideos
    • De naam zegt het al, ook minder bekend, maar best wel goed ;)

Ik hoop dat je hiermee verder kunt, succes met zoeken naar muziekclips ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...