Jump to content

just buisness (ps2)

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik moet nu de missie just buisness doen (op de ps2 versie van sa), en het eerste stuk haal ik gemakkelijk, maar in het tweede stuk moet je al die bestuurders neerknallen, maar ik kan op de ps2 totaal niet richten en dus gaat die motor kapot! heeft iemand tips waardoor ik bijv beter kan leren richten?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je beter wilt richten, dan moet je goed oefenen met de UZI, en zo doe je dat.

Je kan oefenen op mensen, op een paal heel de tijd schieten, als je de Ammu-Nation heb vrijgspeeld dan kan je daar oefenen op de Shooting Range met de uzi. Je kan ook de 2-player mode doen met een vriend en dan kan je bij een drive-by te oefenen door op mensen te schieten om wat preciezer te worden. Je moet ook NOOIT op de motor schieten, want dat heeft niet echt nut. Richt dus op de personen zelf, en als je verder schiet dan zo weinig op de auto's want dat heeft niet echt zin. Richt dus altijd op de mensen die de motor besturen. Als je na een prachtig filmpje gaat rijden, moet je gelijk naar voren kijken en dan zie je de mensen die je willen vermoorden. Schiet op de autos, want die kunnen snel kapot en dan richt op de mensen die staan en schiet ze dood. Dan kom je vanzelf bij het punt waar de missie stopt en dan heb je de missie gehaald!

Succes! :)

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

ok de two player mode? ik zal het proberen te oefenen. de ammu-nation heb ik nog niet en wil ik ook nog niet, ik wil alles op volgorde doen. maarja, het is niet anders! BEDANKT _O_ !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...