Jump to content

Bij welke gang hoort nieuwe hoofdpersoon


Da Phoenix

Gang van Hoofdpersoon  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Tot welke gang vind je moet de hoofdpersoon horen

    • De Leone Family
      2
    • De Forelli's
      0
    • Ballas
      1
    • Vercetti's (als tommy zijn eigendom uitbreidt
      7
    • Yakuza
      4
    • Triads
      0
    • Russische Maffia
      3
    • G-Unit(of iets in die buurt)
      7
    • Hells Angels (o.i.d.)
      2
    • Andere gang
      13


Recommended Posts

Ik heb voor Vercetti's gekozen want: Ik ben zeer benieuwd hoe het verder gaat met Tommie, wordt die paranoïde net zoals Salvatore of wordt die gewoon een heel erg machtige hoofdpersoon.

Dit had ik gehoopt uit VCS te halen, maar dat was niet zo. Alleen was wel duidelijk dat hij in 1992 nog erg machtig was (the Introduction movie van San Andreas). Ben wel benieuwd hoe het verder gaat. Maar dat komen we denk ik nooit te weten, want de trilogie is afgesloten... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Welke gang is G-Unit, want zelf ken ik die gang niet? Ik heb alleen de 3D gta's voor de PC gespeelt dus is het een oudere? Van gta 1 ofzo?

G-Unit is het Thug Life wannabe clubje van 50 cent.. (heeft niets met GTA te maken dus..)

Verder hoop ik op iets anders dan de vorige gangs, geen gangwars enzo, geen maffia maar meer iets met drugs deals en shit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Welke gang is G-Unit, want zelf ken ik die gang niet? Ik heb alleen de 3D gta's voor de PC gespeelt dus is het een oudere? Van gta 1 ofzo?

G-Unit is het Thug Life wannabe clubje van 50 cent.. (heeft niets met GTA te maken dus..)

Verder hoop ik op iets anders dan de vorige gangs, geen gangwars enzo, geen maffia maar meer iets met drugs deals en shit. :puh:

Het is een van de grootste gangs van Amerika.

en ja 50 Cent is de leider :engel:

ze zijn vooral bezig met drugs en wapen smokkels

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat de Trilogie gesloten is, want The Leone Family lijkt me leuk als je de nieuwe Don moet worden ofzo. Maarja, ik hoop dat het The Italian Mafia wordt,net zoiets als The Godfather alleen dan groter, mooier, meer maffia enzo. Ik zou ook leuk vinden om het laatste deel van The Vercetti Family te zien, maar dat is ook al niet mogelijk. Dus het wordt iets hoop ik met de italiaanse mafia een beetje gebaseerd op GTA LCS en The Godfather.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de meeste al voor me hebben gezegt: de Trilogie is afgesloten dus ik heb voor Andere Gang gestemt.

Ik hoop op iets San Andreas achtigs, met die eigen hood en terrein veroveren, allemaal erg leuk. Ook zo'n maffia gang als de Leones lijkt me wel weer leuk, met Sentinels met klassieke muziek. Of misschien wordt het verhaal dat een gang je verraad ofzo en dat je bij een andere gang hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...