Jump to content

Bij welke gang hoort nieuwe hoofdpersoon


Da Phoenix

Gang van Hoofdpersoon  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Tot welke gang vind je moet de hoofdpersoon horen

    • De Leone Family
      2
    • De Forelli's
      0
    • Ballas
      1
    • Vercetti's (als tommy zijn eigendom uitbreidt
      7
    • Yakuza
      4
    • Triads
      0
    • Russische Maffia
      3
    • G-Unit(of iets in die buurt)
      7
    • Hells Angels (o.i.d.)
      2
    • Andere gang
      13


Recommended Posts

Het liefst nieuwe gangs, maar niet zoals in San Andreas, dat je in heel Los Santos beschoten wordt, het liefst gewoon dat uit Vice City :D In Liberty City wordt je ook door iedere gang kapot geknalt :N Werkt niet echt als je iets wil filmen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat de nieuwe Gta weer een beetje ghetto style heeft en dat je een eigen gang kan maken naar maten je verder komt eigen kleure eigen auto's eigen soort wapens eigen logo en onderhandelingen met andere gangs

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon weer Maffia, daar begon het mee en zo mag het van mij blijven :D

Een Hippie gang lijkt me ook wel gaaf. Dat je aan die gasten dan veel drugs kan verkopen en dat ze overal rondhangen. En als je in zo'n buurt rondloopt waar veel wordt gerookt dat je dan helemaal gaat draaien, net zoals in die missie met de Truth: If you're going to San Fierro

Link to comment
Delen op andere websites

Een Hippie gang lijkt me ook wel gaaf. Dat je aan die gasten dan veel drugs kan verkopen en dat ze overal rondhangen. En als je in zo'n buurt rondloopt waar veel wordt gerookt dat je dan helemaal gaat draaien, net zoals in die missie met de Truth: If you're going to San Fierro

Hippie bussies moeten er niet aanbreken! Lijkt me helemaal geweldig als ze Hippy Style er verder in verwerken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...