Jump to content

enge pleken


mart

Recommended Posts

zijn er nog meer enge plekken zoals back o beyond,

en ik had ergens gelezen dat in back o beyond kapote auto's stonden en als je er mee reed en je stapte uit dat ze turug reden ZONDER BESTUURDER.

nou heb ik die auto's gevonden maar als ik uit stap rijden ze niet terug..

edit: sorry dat ik het bij missie hup heb gezet was ik even vergeten

Bewerkt: door mart
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • CelicaVB

    5

  • Sasuke

    4

  • BrokenTable

    2

  • Mathmagic

    2

zijn er nog meer enge plekken zoals back o beyond,

en ik had ergens gelezen dat in back o beyond kapote auto's stonden en als je er mee reed en je stapte uit dat ze turug reden ZONDER BESTUURDER.

nou heb ik die auto's gevonden maar als ik uit stap rijden ze niet terug..

edit: sorry dat ik het bij missie hup heb gezet was ik even vergeten

Waar ligt back o beyond?

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er nog meer enge plekken zoals back o beyond,

en ik had ergens gelezen dat in back o beyond kapote auto's stonden en als je er mee reed en je stapte uit dat ze turug reden ZONDER BESTUURDER.

nou heb ik die auto's gevonden maar als ik uit stap rijden ze niet terug..

edit: sorry dat ik het bij missie hup heb gezet was ik even vergeten

Waar ligt back o beyond?

Ten oosten van Angle Pine.

Link to comment
Delen op andere websites

'k wel..

En bij MT.Chilliad heb je ook een soort vuilnisbelt..

Daar zie je ook een kappotte auto die je niet met cheats kan verbeteren..

staat mount chiliad wel in los santos of in san fiero :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

'k wel..

En bij MT.Chilliad heb je ook een soort vuilnisbelt..

Daar zie je ook een kappotte auto die je niet met cheats kan verbeteren..

staat mount chiliad wel in los santos of in san fiero :blink:

SF

(handig he, die kaart die bij het spel zit... En anders is er altijd nog de in-game map)

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er nog meer enge plekken zoals back o beyond,

en ik had ergens gelezen dat in back o beyond kapote auto's stonden en als je er mee reed en je stapte uit dat ze turug reden ZONDER BESTUURDER.

nou heb ik die auto's gevonden maar als ik uit stap rijden ze niet terug..

edit: sorry dat ik het bij missie hup heb gezet was ik even vergeten

Ik ben gister met mijn broertje de Glendale "spookauto's" gaan onderzoeken.

Dit is het geval:

Het zijn kapotte Glendales die daar door je PS2 neergezet worden. Het is mogelijk om bijvoorbeeld een deur of de motorkap of de kofferbak af te slaan. Banden lek schieten enzovoort... Maar als je dan naar de Pay-en-Spray rijdt komt ie er weer uit zoals je em gevonden hebt: KAPOT!

Het rijden van de Glendale die boven op de berg staat, en volgens somige dus tegen een boom aan zou rijden:

Als je die Glendale pakt en ermee wegrijdt zal de PS2 automatisch een nieuwe "spawnen". Deze wordt dan op het bergje gezet, aangezien dat bergje een bergje is en dus schuin afloopt zal de auto BERGAF ROLLEN! Ik heb em dus wel zien rollen maar das dan ook echt alles. Dit is het hele "spookauto" gebeuren. Dus ze bestaan wel maar het zijn gewoon auto's die eruit zien als kapotte auto's maar die zo ontworpen zijn door Rock*.

Eigenlijk niks interresants dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Maak es een filmpje! :puh: Dan is het meteen bewezen... ik heb misschien wel 25 keer geprobeerd met mijn videocamera in de aanslag........ maar er gebeurde niks! Ik wil het wel eens zien :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er nog meer enge plekken zoals back o beyond,

en ik had ergens gelezen dat in back o beyond kapote auto's stonden en als je er mee reed en je stapte uit dat ze turug reden ZONDER BESTUURDER.

nou heb ik die auto's gevonden maar als ik uit stap rijden ze niet terug..

edit: sorry dat ik het bij missie hup heb gezet was ik even vergeten

Ik ben gister met mijn broertje de Glendale "spookauto's" gaan onderzoeken.

Dit is het geval:

Het zijn kapotte Glendales die daar door je PS2 neergezet worden. Het is mogelijk om bijvoorbeeld een deur of de motorkap of de kofferbak af te slaan. Banden lek schieten enzovoort... Maar als je dan naar de Pay-en-Spray rijdt komt ie er weer uit zoals je em gevonden hebt: KAPOT!

Het rijden van de Glendale die boven op de berg staat, en volgens somige dus tegen een boom aan zou rijden:

Als je die Glendale pakt en ermee wegrijdt zal de PS2 automatisch een nieuwe "spawnen". Deze wordt dan op het bergje gezet, aangezien dat bergje een bergje is en dus schuin afloopt zal de auto BERGAF ROLLEN! Ik heb em dus wel zien rollen maar das dan ook echt alles. Dit is het hele "spookauto" gebeuren. Dus ze bestaan wel maar het zijn gewoon auto's die eruit zien als kapotte auto's maar die zo ontworpen zijn door Rock*.

Eigenlijk niks interresants dus!

moet je eens beter onderzoeken het is namelijk intressanter dan je nu zegt, stap in zon auto en rij er even mee weg, en dan komt er een andere op je af gereden! alsof er een magneet in zit, toen stapte ik daarin en kwam er nog een op me af!

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb alleen gezien dat ze (bij de hoefijzers andere heb ik niet zien rijden) een klein stukkie rijden toen ik er aan kwam totdat het bergopwaarts gaat en stoppen ze. Maar terugrijden zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

moet je eens beter onderzoeken het is namelijk intressanter dan je nu zegt, stap in zon auto en rij er even mee weg, en dan komt er een andere op je af gereden! alsof er een magneet in zit, toen stapte ik daarin en kwam er nog een op me af!

Dat zei mijn vriend ook al!

Dus ik reed een stukje weg over de brug...

Ik stapte uit enz. Er gebeurt niets <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...